Дакота и Джейми представиха ”Петдесет нюанса по-тъмно”
Дакота Джонсън се появи с предизвикателно деколте и без сутиен на премиерата на "Петдесет нюанса по-тъмно".
Обратно в новинатаКоментари - Дакота и Джейми представиха ”Петдесет нюанса по-тъмно” | Лайф.dir.bg
Коментари
Където са важни парите, качеството няма смисъл Важно е количеството, оборотът. Важна е крещящата, всеобхватна реклама, макар и (по скоро, за предпочитане) скандална. Това са нещата, гарантиращи печалба. А формирането на тази печалба, става от джоба на онези, които нямат финансова възможност, за да харчат пари за качество. Т.е. от 80-те % бедни. Е, как да няма осем собственика на половината финансов ресурс на планетата, като останалите съзнателно вадят парите си, за да им ги дават?
Боже боже този парцал бил от ''колекцията на валентино''?????Та аз това и за нощница няма да го ползвам
Потвърждава се тезата че каквато и боза да се направи стига да покажеш цица и печалбата е гарантирана.
Да видим до къде ще я докарат с цветовата гама, че както е тръгнало :)
До черно, сещаш се ... Някой, който е гледал филма, да каже имаше ли цветнокожи и ако не - ще е политически некоректно да не включат няколко в следващата серия. Младежът след като стига до всевъзможните му крайности там с жени, се отегчава от женския пол и обръща резбата (на актьорчето някакси, ще му подхожа ролята на гей) и започва да обикаля гетата и да си плаща, на латиноси, на негра и т.н., ама Дакотата де ще се дене?
Страхотни гърди, между които мога да ...
Не разбирам жените гледащи и четящи подобни помии. Нито актьори, нито сюжет, нито игра..Абсолютна боза.
Ако знаеш как пълнят киносалоните тези буламачи ще разбереш, че си от малкото
Ами жени, незадоволени във всякакво отношение от мъжете си. Ако вкъщи имаш грухтящо прасе на дивана, на масата и в леглото, дето те клати и блъска като кооперативна шайга....няма ли да оплакнеш око по филма?!
Лентата "Петдесет нюанса сиво" донесе на създателите си приходи от над 560 милиона долара, но и 5 Златни малинки - за "Най-лош филм на годината", "Най-лош сценарий", "Най-лош актьор", "Най-лоша актриса" и "Най-лоша екранна комбинация". Потвърждение на тезата, че няма лоша реклама и на другата, че американците са най-всеядното племе.