Юлиан Вучков издаде ”Мемоари”
Една от най-популярните личности в родния телевизионен ефир разкри пред почитателите си най-сензационните си откровения.
Обратно в новинатаКоментари - Юлиан Вучков издаде ”Мемоари” | Лайф.dir.bg
Коментари
КОКО НАУЧИ СЕ ДА ПИШЕШ ПРАВИЛНО И ТОГАВА ДАВАЙ МНЕНИЕ НЕ СЕ ПИШЕ СТАПИШ А СТЪПИШ. ЯСНО.
Щом негови набор пише химн на МВР, Вучков също може да сподели чувствата си към познати хора. Така няма да забравим кофти събития причинени от глупост на докопали се до власта хора- Румен Петков с арабина. Нека да видим всичко!!!
Сигурно ще са изписани с шрифт в цветове зелен и розов елетрик. Дъртото куку така си драска "пищовите" за предаването си.
Ако никой не обръща внимание на идиотите, те няма да са толкова дразнещи и отблъскващи. Такива като него има навсякъде около нас. И какво - теглите им една псувня, обидите ги, може и някоя мръсотийка да им направите и го забравяте (опитвате се). Тоя цървул си го харесаха от ред малоумни телевизии и ни го показват. "Ами те зрителите ни си го заслужават. Те си го искат". Е, по ред причини повечето спряха да ни го навират в очите. Радвам се, че дори и майтап спряха да си правят с него! Радваха се и у дома, че има една причина по-малко за караници - когато ги видя, че задържат повече от 2 секунди на канала с негово присъстрие. Но... уви! Този малоумен вестник, който си направи издателство, отново ни обижда като хора. Мен поне. Да, прави сте - ми не си я купувай, бе! Да но това издателство и този вестник си "бъркат в гащите" с ред подобни "редакции", "издателства", "агенции", "сайтове" и прочие. Сега те ще им правят услуга и ще ни рекламират безумностите и селянията на този нещастник. Сега ще трябва да правят нови или да връщат стари услуги на "медийната група" на Вучкоподобната госпожа - шефката им! Това е практика. Това е система. Уважавани от мен четящи, мислещи и образовани - искам да ви попитам следното: 1. Забелязвате ли каква реклама има на книгите на това издателство - Ентусиаст? 2. Защо няма реклами на книги на други издателства? Защото на "не нашите хора" се искат пари! Действа "пазарния" принцип. Определени издания (периодични) категорично отказват да рекламират нови книги на конкурентни издателства (издателства в истинският смисъл на думата). Дори и срещу заплащане. Хайде сега сами си направете сметката колко вестникарски групировки има? Колко несвързани пряко или косвено с тях други и в колко остава да рекламираш нова книга. ЗАТОВА ЩЕ НАУЧАВАМЕ ЗА ВСИЧКИ МАЛОУМНИ ИЗДАНИЯ НА ТОВА И НА ДРУГИ ПОДОБНИ ИЗДАТЕЛСТВА! Нали не си мислите, че това не е опасно, че е бял кахър? Нашите деца не четат вестници, но са в интернет. А тук нямате контрол...... Ех, как искам да завърша с една сочна и дебела псувня... Но... ще бъда като тия дето четат такива книги, като тая, и такива вестници - като тоя дето е собственик на издателството (Уикенд, за незнаещите).
този смешник е с отслабнала волева защита и го използват,за да печелят пари за сметка на наивността му!