Кампанията "Верига от любими продукти на нашето семейство" ще представи 12 български семейства от различни краища на България, в 12 кратки блиц интервюта. В тях посланиците ще споделят кои са любимите им продукти от асортимента на Lidl и как те се вписват в тяхната представа за пълноценен живот с близките.

Първите, които разкриват какво най-често ги води в Lidl са семейство Климентови от Видин. Те са голяма и пъстра фамилия с две деца - на 9г и на 4 г., и три домашни любимци - куче, котка и царевичен смок. Поддържат и ветеринарна клиника в града. Определят се за щури. Ежедневието им преминава на бързи обороти, но успяват да останат сплотени.

Lidl предлага на своите клиенти голямо разнообразие от вкусен и висококачествен хляб, приготвен по чисти рецепти, без добавяне на консерванти и изкуствени оцветители и с намалено съдържание на сол. За да получи точна обратна връзка от клиентите, Лидл в партньорство с международната социологическа агенция IPSOS продължи да провежда вкусови тестове на сляпо като за периода от 7 януари до 25 януари бяха тествани 26 продукта от Фурната на Lidl. Резултатите от проучването потвърдиха безапелационно качеството на хляба в Lidl. Данните посочват, че 94% одобряват вкуса на тествания от тях продукт, 90% потвърждават качеството, а 90,3% биха препоръчали тествания продукт на свой близък.

А междувременно, от Lidl напомнят, че хлябът е най-вкусен, когато е споделен със семейството у дома. Повече информация за кампанията "Верига от любими продукти на нашето семейство", може да следите тук: https://www.lidl.bg/veriga-ot-lyubimi-produkti-na-nasheto-semejstvo

 

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 101 магазина в 48 града и близо 3000 служители.

За контакти

Лидл България

Лидия Бозаджиева

Специалист "Корпоративни комуникации"

М: + 359 878/ 294 241

E: [email protected]

www.lidl.bg