Коментари - 14 храни, които ще ускорят нашия метаболизъм | Лайф.dir.bg
назад

14 храни, които ще ускорят нашия метаболизъм

Редовните физически упражнения, балансирана диета, управление на нивата на стрес и адекватен сън са факторите, които помагат

Обратно в новината
| Автор : Наталия Тодорова

Коментари - 14 храни, които ще ускорят нашия метаболизъм | Лайф.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Престанете с глупостите- едно време са яли чия, пили зелен чай , водорасли, куркума или броколи и други боклуци , които не са били по нашите места! Не промивайте мозъците на хората, сега всичко е с химикали - въздух, почва и вода!

Само че едно време и не сме яли толкова много преработена и пакетирана храна и захар...

За българските пенсионери...с техните пенсии....е най-добре..ЧИСТ ВЪЗДУХ...РАЗХОДКИ...И ЧИСТ ВЪЗДУХ!!!

Ускорения метаболизъм е клинично състояние и обикновено е следствие на Базедова болест - повишено производство на един от хормоните на щитовидната жлеза. Изпотяване, пулс, кръвно, нервност .... са част от симптомите. Така че повишения метаболизъм не е задължително нещо добро, ако искате да си повишите метаболизма - движете се, спрете алкохола и сладкото, хранете се умерено

А нещо за физическото натоварване да кажете експерте? Или само на диети ще я караме пред комютъра...

Е бошлаф работа. Митохондриите които отговарят за метаболизма се чупят от химически дисбаланси. Да, по-добре е ако ще ядеш плод след това да се разтъпчеш за да вкараш част глюкозата директно в мускулите където става на гликогенни запаси, вместо да товариш черния дроб и митохондриите да я правят на мазнини за да я изместят от кръвта, но калорийния ефект от примерно час тренировка е доста незначителен спрямо обема храна. Половин малко пакетче чипс е 280 калории, колкото и час джогинг. За тялото е по-добре вместо да го товариш с тоя ципс и после да бягаш един час, да направиш кратка 15 минутна загрявка + тренировка с тежести

Написали са го, ама всички четата само за "лесните" начини, а те вървят заедно

Зърнените и цитрусовите плодове са вредни - само захар са. Фибрите в повечето случаи не правят нищо. Митохондриите не искат енергия на пикове, искат стабилно и слабо ниво. Ако ги натовариш с пикове първи спират да работят, второ сигнализират ма мускулите да станат инсулиново резистентни. Правилата последователност на хранене е следната; 1. Зеленчуци (зелени листни и стъбла) 2. Белтъчини и мазнини (минимум 16г мазнини) 3. Оцетна киселина (може да се сложи и на листните зеленчуци но задължително преди въглехидратите) 4. Цели плодове (включително и плодовете които някои смятат за зеленчуци като патладжани, домати, тиквички, краставици) 5. Нишестета - добре е изцяло да се избягват, но ако трябва да се ядат тук е мястото да се ядат картофите, ориза, бобовите и подобни 6. Прости захари - по-принцип са изцяло забранени но ако трябва да се ядат тук е мястото на хляб, зърнени, царевица, бисквити, курабии, карамели и подобни десертчета. Ако не може да издържите до едно нормално хранене след 3-4 часа и искаха да хапнете нещо малко никога не го правете с десертчета, кроасани, чипсове и подобни. По-добре вземете 10-15 бадема/4-6 орежа /10-15 лешника и дъвчете всеки от тях бавно и по поне 30 пъти. Много ефективни са за елиминиране на глад, плюс са полезни. И ако все пак сте решило да ядете самостоятелно гадости - примерно тукс, изпите чаша вода с лъжица оцет преди туикса, а самия туикс изяжте с една кафена чашка кисело мляко.

Пропускате благотворното влияние във всяко отношение на: Червеното вино (в умерение дози) Каберне Совиньон! Укрепва имунитета, сърцето и чисти радиация и тежки метали от организма .(Клинично доказано).

Някак как да "чисти" радиация ...