Ако в последно време ви е писнало от периодичното издирване на самотните Му, мръсни чорапи из най-невероятните кътчета на дома ви...

Ако Тя така и не се е научила да простира пералнята веднага, след като е изпрала, а домът ви тъне в пълен безпорядък...

Ако любовните трепети са позамрели за сметка на битовите препирни, които ескалират от най-малкото – неотсервирана чиния или кой не прибра кетчупа в хладилника, например...

Бъдете спокойни, Мимето от Счетоводството и Пепи от Доставките не са по-различни от настоящата ви половинка! Колкото и привлекателно да изглежда това, което не сте имали, ще бъдете ужасени, когато го получите.

Има точно 5 причини да не предприемате драстичната стъпка към развода, за да не се окажете в безизходица вместо в Рая.

Досадата на новата свалка

Може би вече сте забравили какво е свалка и как по време на първите ви срещи с настоящата ви половинка се опитвахте да се впечатлите един друг. Тогава Той даваше съвети за сватосването на най-добрата ви приятелка. А Тя долиташе като Тинкърбел с буркан зелев сок в ергенската квартира след поредния мъжки запой. С потенциалните ви мишени за нова връзка - Мимето и Пепи, ще трябва да минете отново по този мъчителен път на доказването! Кому е нужно? Това вече сте го играли!

Новата рода

Мимето/Пепи имат своя рода! Готови ли сте за нова тъща/свекърва? Изградили ли сте имунитет срещу подмятанията за бившата/бившия ви? За образованието ви? За работата ви? За облеклото и маниерите ви? Няма по-голям ужас от нов, непознат враг в къщата на достолепна възраст и с непоклатимо влияние, който има коз срещу вас!

За този враг Ти, в повечето случаи, си Онзи, който вече е изоставил ! Подготви се да бъдеш Вечната Амбър или се откажи навреме!

Подаръците

На колкото и години да са Пепи или Мимето, те трябва да бъдат дресирани по отношение на личните ви табиети! С други думи ще трябва да ги научите как правилно да почитат Свети Валентин, имения ви ден, денят, в който сте се развели заради него/нея, денят, в който сте преплели за пръв път ръце и т.н ...

С настоящия си партньор вече си знаете:

Тя получава въдица за рождения си ден - знамение, че Той ще се разкара от погледа ѝ поне за уикенд!

Ваучер за СПА от Нея - възможност за смяна на биалетките! Защото, за Бога, не можем да тръгнем с неблагонадеждна кола към Огняново!

Разбира се, подаръци без повод отдавна не си правите, но стигате до консенсус за нов тиган и комплект инструменти! Поне има кой да сготви и кой да завие една крушка

Рутината

Рутината в дългогодишните бракове в никакъв случай не е нещо досадно, скучно и лошо! Напротив! Тя е пътят към японското спокойствие, душевния мир и добре организирания режим. Той/Тя може да говори безспир, но вие владеете медитацията и не чувате! Той/Тя е от час в тоалетната, а вие тренирате за корем. Той/Тя търси какво да облече, а вие използвате практично времето за 3-4 бързи онлайн поръчки от общата ви сметка! Отиграно е!

Без интрига

Дългата връзка с цялата си романтична драма спестява стотици Хамлетови грижи и тонове Отелова ревност и стрес! Дали ще ви се обади? Дали не е с друг/а? Тези главоблъсканици не съществуват! Той свършва точно в 17 часа и в 18 вече е заклещен на дивана пред телевизора. Тя, слава Богу, е взела децата от детска градина и се шматка с майките в парка...

Или в най-лошия случай е сърдита и е при майка си. Няма дилема, няма интрига, освен ако вие не си я създадете.

Бонус 6! Да докажете, че бракът не е загуба на време!

Оказва се, че според данни на Евростат България е сред страните с най-малко разтрогнати бракове в Европа за последните 20 години, което е идеален повод да се похвалим. Ето защо, всичко семейни двойки, които искат да споделят тайната си за щастлив семеен живот, могат да го направят на специалната уеб страница на играта „И заживели щастливо“ https://happily-ever-after.bg, като качат снимка или видео.

Инициативата е продължение на конкурса „Просто кажи „Да““ на „Пещерска“ ракия, като тази година кампанията се надгражда в посока “Какво следва след заветното „Да““. Колкото по-оригинално е съдържанието, толкова по-голям е шансът участниците да влязат сред финалистите. 

 

Рекламна публикация