Коментари - "Гунди - Легенда за любовта" оглави Топ 20 на всички времена в България | life.dir.bg
назад

"Гунди - Легенда за любовта" оглави Топ 20 на всички времена в България

Филмът отчете най-успешния старт на модерната история на кината у нас с генерирани над милион лева, изпреварвайки досегашния лидер "Бързи и яростни 10"

Обратно в новината

Коментари - "Гунди - Легенда за любовта" оглави Топ 20 на всички времена в България | Лайф.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Гледам носталгиците пак обясняват как не е било точно в така в Бг. Нещо никак не им допада младото поколение да види какво е било да се живее по времето на соца. Пичове точно така си беше, както го показват във филма, аз съм от това поколение и помня достатъчно добре!

"Не си създавайте идоли и кумири" Библия

Не мога да коментирам художествените и технически достижения на филма, защото не съм го гледала. Маркетингът му, обаче, пише история!

Сега вече могат да направят и филм за Лефски - "Един Гунди и дест пунди".

От последния пасаж се разбира, че тези от "Фермата" правят преброяване на едрия рогат добитък.

Не обичам, когато се идеализират личности! Голям футболист да, но и той имаше своите дефекти! Спомняме си любовните му истории, и не една и две! Ама нейсе!

Отличен футболист, добър и възпитан човек, само че: - Не върви да представяш за репресиран от ДС човек, който е лейтенант от ДС, а след смъртта си е произведен в майор пак от ДС, за да може семейството му да получава по-голяма пенсия... - Не върви да твърдиш, че един комсомолски секретар е бил антикомунист - такъв е бил съотборникът му Соколов наприме, а и доста други - Не върви да твърдиш, че ДС и режимът са му провалили живота, като не са го пуснали в "Милан". Човекът е имал възможност да избяга на Запад, но самият той не е искал и не защото се е боял да не навреди на семейството или на съиграчите си, а просто защото е бил патриот. По тази логика от ДС са провалили и живота на Иван Колев след бронзовия медал на Олимпиадата през 1956, на Начко Михайлов - след сребърния медал на Олимпиадата през 1968 или на Жеков след Златната му обувка през 1969. Същото впрочем, се отнася и за Христо Бонев или пък за Чико Дерменджиев. И петимата, а и много други от онова поколение български футболисти са желани от големи европейски, и не само, клубове (впрочем Начко и Бонев все пак бяха пуснати навън, но вече на преклонна за футбола възраст). - Не върви да изкарваш Гунди безгрешен ангел, само защото е такъв в спомените на жена си. Според съотборника му Стефан Павлов (Фифи Перото) например: "Гунди беше велик и като футболист, и като човек, за него е изговорено много. Но, да, и на него понякога му се искаше да се разтовари с някоя щуротия. За Нова година 1969/1970 доведе цяла навалица балерини заедно със Сашо Костов. Бяха страхотни момичета, който намаза – намаза".Помня, че преди да загине Гунди преживяваше криза в кариерата си и изглеждаше необичайно изнервен - само два дни преди смъртта се се сби с Пламен Янков по време на вечното дерби и двамата бяха изгонени от съдията - това беше първият подобен случай в цялата му кариера. - Излишно е, животът на един велик футболист и толкова свестен човек да се политизира изкуствено и да използв

Толко го рекламират, толко го възхваляват. Гунди бил най-великия, филма бил най-великия. Е няма да отида да го гледам. И Гунди не е най-великия футболист... ще ме извинявате много, ама аман от маркетинг, на който се връзват само децата. Ще ви пълниме гушите за тъпия филм

Може да е велик футболист, но за някой, който пет пари не дава за футбол, е все тая. Пък само прочетох, че жена му е намесена във филма и спрях да обмислям идеята да го гледам. Бил е човекът какъвто е бил, светла му памет.

на автомобила в който майката на Гунди държи огромен стълб като опора, който е повдигнал стар раздрънкан авомобил а бащата на Гунди заварява с електрожена под нея......генерал от ДС, който се занимава с вербовка но е умишлено е представен като пълен тъпак, който не разбира от работата си... Колкото и да са искали, сценаристите не посмяха обаче съвсем да фалшифицират историята и да лепнат смъртта на Гунди на ДС. Във финалните надписи, твърдят, че на погребението на Гунди са се стекли 500 000 души, че цяла София била завардена а властта пред падане защото се страхувала от бунтове, метежи и подобни. ДС обикаляли посред нощите и късали некролозите на Гунди и Котков.... Нищо подобно не е било (разкази от първо лице) Киносалонът в който гледах филма, беше пълен до горе - нямаше свободно място. В една от сцените пускат почти целият национален химн на България. От цяла зала станахме САМО 2 човека..... И се сетих за думите на Ботев - „за тия ли съм дошъл да мра“! Толкоз за публиката и филма.

Прав си, и аз не си спомням милицаите да са късали некролози, нито да се е говорело за бунт. Всъщност точно тогава загинаха трима съветски космонавти и властта се беше ангажирала да покаже съпричастност към СССР, като почете официално смъртта им.

Много ми хареса актьорската игра на Александра Свиленова (Лита). Тя беше истински разкошна!Невероятни бяха Пенко Господинов, Владислав Карамфилов, Китодар Тодоров и особено на Стоян Радев на който свалям шапка. Какво не ми хареса - много слаби ефекти и на моменти актьорска игра на Павел Иванов -Гунди... Пресолиха филма с любовна драма но да кажем, че това беше поносимо в сравнение с това, което предстоеше да се случи… Филмът вървеше горе долу ОК (до средата) докато не излетяха за Чили и не се появи агентът на ДС. От този момент нататък ми стана ясно какво ще се следва до края на филма. Сценаристите, продуцентите и спонсорите на филма (Междинна станция, Нова ТВ, БТВ и т,н) съвсем умишлено са превърнали историята на Гунди във лъжлива ПРОПАГАНДА! Гафовете им и опитите им да покажат България като някаква пропаднала страна започнах още в началото - с прословуто парти, на което оркестъра беше представен от военни, които бяха облечени като трошляци а единият от тях свиреше на СИНТЕЗАТОР (инструмент невиждан по това време никъде в Света). Нататък .... скучни шеги и тъпи вицове за Тодор Живков.... Представят страната като някаква помийна дупка със селски пътища и без асфалт, някакви пробити течащи жилища със стари дограми в София и Пловдив (все пак през 60 те и 70 те, градоустройството в с стараната е било вече на ниво а строителство е било ново). Започваш да се чудиш, как с връзки като тези на бащата на Лита (който не е бил случаен човек а главен от Партията) са живеели в такова старо жилище....,