HBO забрани на Тръмп да ползва фрази от "Игра на тронове"
Тв каналът не желае негова интелектуална собственост да се ползва за политически цели
Обратно в новинатаКоментари - HBO забрани на Тръмп да ползва фрази от "Игра на тронове" | Лайф.dir.bg
Коментари
Имайте предвид че допреди 3г НВО пращаха DVD-та с новите сезони на това шоу до Белия Дом (преди още да изязат на ТВ), защото Мишел Обама била фен. Но сега, Тръмп като е президент не щът да има "политически цели". Холивудска либерастия както винаги.
Щом не прави пари от репликите, ще му забранят на п....нден. Пък и по никой начин нямат авторски права върху английския. Мче то някого в сериала го питали нещо, той отговорил "Yes". Останалият свят са може ли да ползва думата "Yes"?!
Целия мерикански народ чака кога ш паднат мъдете на коча и розовата перука ш стане история
Ако не беше Г-н Тръмп, едва щях да чуя за този сериал. По скоро да благодарят на Президента Тръмп, че им прави реклама.
пък си мислех, че ителектуалната собственост, поне до този сезон, е на автора на книгите по които е правен филмът. Мисля, че бяха озаглавени " Песен за огън и лед".
Тези сериозно ли искат да забраняват на хората да ползват всяка евентуална реплика от сериала си? Ами ако аз докажа, че баба ми е казала: "Зимата е близко!" примерно преди 20 години, те ще си редактират ли епизода? Тъй де, как така ще употребяват нейни реплики без разрешение.
по-внимателно. Става дума за използването за политически цели. Иначе всеки колкото си иска може да използва реплики от сериала.
Абе и за политически цели да е, нали разбираш, че неща от сорта на зимата е близо не е нещо, на което да могат да наложат патент. Току виж на някой идиот му е хрумнало утре да патентова "Добро утро!" и после всеки, който го употреби да трябва да му плаща. Не забравяй, че те не са нормална нация.
много насериозно се взеха тия.. айде да свършва тая глупост, че само се зомбират хората с тоя безсмислен сериал..
Пълен шит е тази НЕноновина. Никой не може да забрани на никого да ползва каквато и да е фраза, ако тя не е регистрирана като запазена марка или част от търговски бранд! Това е плява за простолюдието и опит да се разграничат от Тръмп, но доста неуспешен. Акцията цели преди всичко pr-eфект и разчита на необразоваността на широката публика.