Разпространението на коронавирус донесе редица предизвикателства за света и за българското общество. В условия на извънредно положение Kaufland България реагира не само като лидер в сектора за модерна търговия, но и като лидер в грижата за хората - клиенти и служители.

Още в първите дни от разпространението на COVID-19 в България Kaufland предприе редица мерки, за да гарантира сигурността на клиентите и на екипа си. Компанията се превърна в първата и единствена до момента търговска верига в страната, която създаде цялостна информационна кампания за борбата с COVID-19. Кампанията #АзПомагам цели да информира обществото за мерките, които Kaufland предприема срещу коронавируса, да даде насоки на клиентите за отговорно пазаруване и преди всичко да благодари на своите служители за тяхната отдаденост и за това, че в условия на кризисно положение те продължават да работят неуморно.

#АзПомагам е апел за повече човечност.

Създадена от хора за хора, кампанията ни призовава не само да бъдем отговорни, но и да проявяваме уважение, търпение и човечност един към друг.

Снимка: Kaufland

Отговорно пазаруване

#АзПомагам означава с действията си да бъдем отговорни както към себе си, така и към всеки около нас. А отговорността се отнася и за пазаруването. Затова Kaufland призовава да пазаруваме отговорно, защото в условия на извънредно положение това е начин да помагаме. Търговската верига уверява клиентите, че няма нужда да се презапасяват, защото компанията редовно осигурява достатъчни количества свежи и качествени продукти във всички свои обекти на територията на страната.

Снимка: Kaufland

Kaufland дава редица насоки за отговорно пазаруване - да не се презапасяваме, да пазарува само един член на семейството, да оказваме помощ на по-възрастните си съседи с покупките, да спазваме препоръчителната дистанция от 1,5 метра, докато сме в хипермаркета, защото така помагаме на себе си и на тези около нас.

Отговорни партньори

В условия на кризисно положение Kaufland осигурява на клиентите това, от което имат нужда, благодарение на своите лоялни и отговорни партньори. Сред тях са всички български производители на плодове, зеленчуци, месни и млечни продукти, български доставчици на стоки, логистични фирми, финансови и административни партньори и много други. Благодарение на всички тях клиентите продължават да имат достъп до свежи и качествени продукти във всички обекти на веригата в страната. Kaufland изказва своята голяма благодарност към своите партньори - за съвместната неуморна работа, усилия и стремеж в извънредни моменти като този.

Стриктни мерки в името на здравето

Kaufland предприе редица превантивни мерки с цел да осигури както сигурното и спокойно пазаруване на клиентите си, така и нормалния работен процес за своя екип.

Всеки ден Kaufland дезинфекцира щателно, почиства и проветрява допълнително всички свои хипермаркети. Пазарските колички и лентите за поставяне на продукти на касата също се дезинфекцират. Всеки обект на търговската верига разполага със станция за дезинфекция, която винаги е на разположение за клиентите.

Снимка: Kaufland

Снимка: Kaufland

За допълнителна сигурност на клиентите и на екипа във всички свои 60 филиала в страната търговската верига постави на каси и на "Информация" плексигласови прегради. Всички служители са оборудвани с ръкавици и маски. В допълнение компанията им осигурява също лични дезинфектанти и им предоставя пресни плодове и витамини.

Снимка: Kaufland

Обслужващите на "Свежа витрина" разполагат с предпазни шлемове, които осигуряват още по-високо ниво на безопасност както за тях, така и за клиентите.

Снимка: Kaufland

Всичките хипермаркети на Kaufland разполагат с стикери, които ги насочват клиентите къде да застанат, така че да спазват препоръчителната дистанция от минимум 1,5 метра.

Превантивни мерки и в склада

Kaufland е предприела всички необходими мерки и за екипа си в Логистичния център в с. Стряма край Пловдив, където екип от около 500 човека се грижи за доставките на стока до обектите на веригата. За всички служители са осигурени ръкавици, маски и дезинфектанти. Засилени са както количествата на всички средства за лична хигиена, така и редовната щателна дезинфекция на помещенията и машините за работа.

Всички служители в Логистичния център на компанията работят с ръкавици и предпазни маски

Въведени са временни правила за движение и изчакване както при обработка на документи, така и при движение и изчакване на зарядните станции, столовата и зоните за отдих. Всички правила се регулират стриктно с помощта на специални маркировки и информационни табели.

С помощта на маркировки навсякъде се спазва препоръчителната дистанция от минимум 1,5 метра.

За да бъде снижен до минимум рискът от заразяване между служителите, са взети мерки, така че смените да нямат физически контакт помежду си. За целта е създадена специална зона за изчакване.

Зоната за изчакване на смяната се дезинфекцира щателно.

Снимка: Kaufland

Да си подадем ръка и да бъдем заедно

Като част от кампанията #АзПомагам Kaufland обедини усилия с Lidl, за да помогне на българските болници и лекари. Заедно двете търговски вериги дариха безвъзмездно 300 000 лева на Министерството на здравеопазването за закупуването на осем респиратора, които да послужат в борбата срещу COVID-19.

Снимка: Kaufland

Kaufland България изразява огромната си благодарност към целия си екип, който работи неуморно, за да бъдат хипермаркетите заредени и винаги на разположение на клиентите. #АзПомагам е жест на признателност към служителите и на всички други хранителни магазини в страната, складовете, логистичните фирми, производителите и партньорите. Защото действията на всички заедно имат значение.

Повече за мерките, които компанията предприема, можете да прочетете на kaufland.bg/az-pomagam.

 

Рекламна публикация