Организацията на бюрото е ключов елемент от създаването на персонализирана, удобна и приятна работна среда. В повечето случаи, на фокус остават по-големите обекти, като ергономично оборудване, компютърна конфигурация, документи и канцеларски принадлежности, и хората често забравят за малките детайли.

Точно най-дребните елементи от подредбата на вашето бюро създават визуална идентичност в офис, влияят на микроклимата в целия екип и изграждат емоционална връзка с работната среда.

Каква е връзката между работното пространство и дребните детайли по бюрата на работниците? Научете повече за корпоративната ангажираност в следващите редове от екипа на OKOffice.bg.

Каква емоционална връзка с работната среда изграждат персонализираните аксесоари?

Без да осъзнаваме, в повечето случаи, индивидуалната мотивация може да се повлиява от емоционалната свързаност, която всеки служител има със своето работно пространство.

Когато на бюрото ви присъстват дребни детайли и предмети със сантиментална стойност, като сувенири, растения, снимки на любимите ви хора в рамка, това значително може да спомогне за създаването на домашен уют в офис пространство. По какъв начин се осъществява това взаимодействие?

Символиката на декорацията е много важна за психологията на пространството, защото насърчава чувството за принадлежност. Това е изключително важен аспект от изграждането на корпоративната ангажираност и може да спомогне не само за времето, прекарано на работното пространство, но и продуктивността и мотивацията за извършване на ежедневните задачи.

Когато работното пространство няма никакъв личен характер и не присъстват сантиментални предмети, хората много трудно могат да се почувстват сигурно и спокойно в тази среда, което от своя страна може да повлияе на настройката и мотивацията им за работа.

Визуална идентичност в работното пространство

Друг доказан метод за изграждането на корпоративна ангажираност и повишаване на мотивацията на работниците, е изграждане и следване на брандинг. Това може да се осъществи по различни начини:

  • подбор на фирмени цветове в обзавеждането - може да се използват като основни нюанси в интериорния дизайн, както и като акцентни точки;
  • лого и фирмени графики - те могат да бъдат внедрени дискретно по различни начини, като присъствие на различни рекламни материали - постери, календари, тетрадки, химикалки и други;
  • брандирано работно облекло - една от най-силните практики за изграждане на фирмена идентичност .

Наличието на такива мотиви засилва усещането за единен тип на работното място, което пък влияе пряко върху чувството за принадлежност. Това е малък, но много мощен двигател за продуктивност и ангажираност, който може да се приложи лесно в работното пространство.

Съдържание на: OK Office
ИЗБРАНО