Pandora показа дългоочакваното си ново лице. То бе представено на ексклузивно събитие в Los Angeles пред над 400 гости от цял свят. Новата цел на Pandora е да даде свободата на хората да отбележат любовта си. Представяйки и новата си колекция Есен 2019, брандът показа множеството лица, форми и възможности на любовта. Всичко това подчертано от новия корпоративен цвят - розовото.

Събитието успя да превърне кътчета от Los Angeles във вълнуващи Pandora-оцветени 'бягства' към увереност, себеуважение и озаряващо вдъхновение.

Съобразени с дрескод "розово' и транспорт- електрически скутери, гостите пристигнаха в трансформираните от Pandora Улици на Любовта - градско произведение на изкуството, създадено от жени артисти, водени от активистката C.Finley, основателка на "Divine Female Mural". Кулминацията на деня завърши с "розово" парти изцяло в тона на Pandora.

Като символ на промяната Pandora представи и своите Pandora Музи - световно популярни и инспириращи жени- -Nathalie Emmanuel, Georgia May Jagger, Halima Aden, Larsen Thompson, Margaret Zhang and Tasya van Ree. С дългосрочно партньорство чрез тях брандът ще разкаже историите им и ще представи ценностите, които са ги превърнали в това, което са днес. Pandora се надява чрез този пример да стигне до повече жени и да им даде сили за тяхното ново начало.

В колекция Есен 2019 марката представя и Pandora O Символ- изцяло вдъхновен от иконичния дизайн на марката, висулката представя силата на индивидуализма при бижутата и техните безкрайни възможности.

Новата колекция на Pandora очаквайте от 17-ти септември във всички магазини Pandora.