Тина Търнър постави цена на 60-годишото си творчество и го продаде

Компания BMG придоби правата върху музикалния каталог на изпълнителката

Обратно в новината

Коментари - Тина Търнър постави цена на 60-годишото си творчество и го продаде | Лайф.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз пък мисля, че твърде малко е поискала. За величина като баба Тина, минимум 500 милки трябва да се иска от тия изроди.

"От студиото не разкриха стойността на сделката, но според запознати източници от бранша сумата възлиза на около 50 милиона щатски долара." може би парите наистина нямат значение... но Тина е... не е борец, нито е боец... тя просто остана вярна на себе си. и тази вяра ния предаде чрез музиката си, за които други да се бият... . за това я обичам "Simply the best", а не "уморените коне гу убиват, нали?" .

педерастите са побеснели от сороско-раданска "толерантност" изтрили са ми дори мнението по темата за тина търнър. ебаси жалките отрепки сте, но съдбата вие вече решена. лузъри! .

Всичко хубаво, обаче с това, което направиха и други остарели звезди с продажбите на каталога си на една или две корпорации просто унищожиха бъдещето на музиката като изкуство. И ще ви кажа защо. Тези корпорации като купят творчеството на някоя звезда от миналото започват да го налагат навсякъде, в реклами, радио, клипове, филми, документации, ТВ предавания, шоута, световни първенства, забави, асансьорна музика, фон в мола, фон в супера и т.н. От това се свалят страшни кинти и звукозаписните компании нямат никаква изгода да налагат млади изпълнители понеже са много рискови. Затова с продаването на каталозите си старите изпълнители прочетоха смъртната присъда на бъдещите поколения музиканти и творци.

Това е точно така, никой не го е грижа за млади изпълнители. Набутват ни старите динозаври и десетина млади пичока, но те са за временна употреба.

т.е. няма бъдеще. намирам го чудесно за ковид поколението, създадено от педерастите и третополовите извратеняци. направо чудесно! лузърите са си лузъри. .

Подозирам, че и ти се имаш за "млад изпълнител" или нещо подобно (може да си от тези тикток или ютуб изпълнителите...). Но всъщност е доста по-простичко - "младите изпълнители" за нищо не стават. Вече не е важно да имаш глас, а визия и гласчето да минава през машинката. Всичко е едкавно и безинтересно. Ако има нещо качествено, ВЕДНАГА ще го прилапат ей тези същите, ама няма .... После били виновни, че си продават качествената мъзика старите музиканти ... Те са я правили, ако искат ще я продават, ако искат ще я изтрият, кой си ти, че да им казваш какво да правят със СОБСТВЕНОТО си творчество?

Не е толкова прост и едностранен проблема. Има много млади изпълнители, които стават и няма нужда да минават през машинката. Просто не си чувал за тях. И да, затова са принудени да ползват платформите за изява, всъщност има изключителн виртуоани музиканти в момента в тубата.

По твоята логика щяхме да си слушаме само Бах, ако звукозаписните компании тогава са същестували де. Понеже след него никой не става. Доста неуместно си се изказал, така да генерализираш кой става и кой не.

Не си наясно пич, с музикалния бизнес. Точно тия големите 3 компании промотират некадърни пишлемета и пички без глас, но с визия. Отвори чартовете и ще видиш, че топ 10 помията в момента е продуцирна от 2-3 човека, затова всичко ти е еднакво и бозаво. Има такива яки млади рок групи, особено в Скандинавието, направо ще ти откъснат главата, но не си ги чувал. Не се изказвай неподготвен колко велики били старците, а сега младите не ставали за нищо.

Е как да няма качествени млади изпълнители? С какво Перифери са по-лоши от Пантера например? Я провери модерните прог рок банди колко са зле, Найтиш? Или Тооl? Opeth? Ами знаеш ли нещо за индирок? Провери това момиче Натали Меринг дали го аутотюнват и после пак ела се изказвай неподготвен.

А може би това е не толкова лошо. Звукозаписните гиганти си слагат сами примката като налагат стара музика, повече от която е толкова лоша колкото и лошата нова, но това е странична тема. колко време мислиш този модел ще работи, 10 години, 20 г? На хората ще им писне и ще потърсят нещо ново, както се получи през 90-те с грънджа. Просто им писна от хеърметъл и скучен хард рок. Сега има други модели в музикалния бизнес, един изпълнител може да има директен контакт с публиката през платформите и рекорд лейбълите ще станат излишни.

Заглавията си гледайте

Ще остави още някой милион на наследниците.

Баба Тина е велика!