Инициативата е част от глобалната кампания на бранда, която се обявява в подкрепа на играта като право на всяко дете

За пета поредна година ИКЕА провежда своя "Вълшебен конкурс", в който деца имат възможност да нарисуват свой фантастичен герой, който може да бъде произведен като плюшена играчка SAGOSKATT. Играчките от колекцията имат мисия - приходите от продажбите им отиват в полза на проекти на УНИЦЕФ за деца в България.

Вълшебен конкурс за деца и техните фантастични приятели

До 18 ноември всяко дете до 12-годишна възраст има възможността да участва със своя рисунка, която може да се превърне в истински герой за игра. Рисунките трябва да бъдат качени на платформата ikeaplay.bg, за да участват в конкурса. След специален подбор 15 произведения на български деца ще имат възможността да участват във финалния подбор на журито в Швеция за 6 плюшени играчки SAGOSKATT.

Плюшени играчки с мисия - произведени по рисунките на деца, за да помагат на деца

Компанията от забавни приятелчета има и своя благородна цел - сумата от всички закупени плюшени играчки SAGOSKATT се дарява за местни проекти на УНИЦЕФ, за да се осигури възможност на повече деца да играят и да се развиват. Благодарение на клиентите на ИКЕА и на плюшените герои с мисия, сред които бе и летящият дакел Мури на Мира от България, към днешна дата в подкрепа на проекта "Заедно от детската градина" и работата на УНИЦЕФ в страната, от ИКЕА са дарени 192 327 лева.

Тази година в колекцията SAGOSKATT, която вече е в продажба, ще откриете розов еднорог, акула в цветовете на дъгата, хитро синьо чудовище, таралеж-динозавър и тюленче на точки, което си играе с малка рибка.

Снимка: ИКЕА

Детската игра - тяхно право и основна нужда

"Вълшебен конкурс" и колекцията SAGOSKATT са част от кампанията на ИКЕА "Да играем! Важно е за всички нас", която извежда на преден план ролята на играта. Какво е играта за едно дете? Необходимост, начин за развихряне на въображението, възможност за забавление? Истината е, че играта е нещо напълно нормално и е естествена нужда за всеки малчуган. Именно затова ИКЕА провежда кампанията "Let"s Play", а като част от нея през ноември и декември магазинът в София ще се превърне във вълнуващо място за лудории, с които да се уверите как няколко лесни игри могат да направят живота по-забавен.

В глобален мащаб чрез кампанията "Време е за игри и добрини" фондацията на ИКЕА си партнира с шест водещи организации - Handicap International, Room to Read, Save the Children, Special Olympics, UNICEF и War Child, за да осигури дори и на децата в най-трудно положение безопасно място, където те могат да играят, да се развиват и да се наслаждават на детството си. Благодарение на тяхната работа 150 000 деца се радват на правото си да играят.

ИЗБРАНО