Никога не подценявайте силата на качественото бельо в лош ден, гласи крилата фраза. Къде се крие магическата сила на най-интимното облекло и защо то е важно за самочувствието и настроението ви - това е новата тема, която ще разнищим с Trendo.
Следващите дни посвещаваме именно на този деликатен женски свят - между дантелите, тюла и тънките презрамки на марката Victoria`s Secret. В епохата, в която жените ценят удобното, функционално и качествено бельо, брандът остават лидер на този претенциозен пазар, като се бори да се преоткрие, отбeлязва Business Insider.
В началото на 2020 година марката предприе четири сериозни промени, с които постави нова ера на интимните дрехи. Някои от реформите се отнасяха до управлението на бранда, а друга част - до дизайна и визията на новата интимна колекция. Оскъдното бельо за дами с физика на супермодели е изместено от пиадестала си.
Време е за бикини с висока талия, повик към 60-те и 70-те години и поглед, обърнат към пухкавите дами. За изчистени сутиени без релеф и с оплитаща ума презрамки. За изкусителни, провокaтивни прашки и комплекти, които ще са гореща изненада в прохладните летни нощи.
Кой казва какво е секси? Victoria`s Secret, разбира се!
Младите жени вече не искат да носят секси бельо само в името на приятните мъже. Те просто искат да се чувстват желани и женствени, дори когато са сами. Бельото вече е изчистено, минималистично, предимно прозрачно, без да се прекалява с дантелите и орнаментите. То може да се носи с кецове под хубава работна рокля и под панталон за йога на среща за кафе.
Бельото не трябва да бъде сериозно. Трябва да е забавно, игриво и да дава усещане за сила. На изкуството да създава най-подходящото дамско бельо, марката Victoria`s Secret се посвещава през 1977 г.
Тогава американският бизнесмен Рей Реймънд цели да направи магазин за бельо, в който мъжете да отидат да купят нещо хубаво за съпругите си. Така както той иска да направи за своята Гая, с която са заедно от колежа.
Половин век по-късно познаваме Victoria`s Secret и нейните ангели като абсолютните лидери в интимната женска мода. Макар традиционните дефилета, посветени на новите линии бельо, да бяха отложени през миналата година, марката продължи да развива бранда си онлайн и да привлича нови последователи и модни икони в ангелския отбор. Така например през март 2019 г. Victoria's Secret обяви в Instagram, че Барбара Палвин е най-новият ангел. Палвин не е модел с плюс размер, както първоначално я възприеха, но излиза от правата линия на разбиранията, които бяха налагани в света на модата до сега.
С Трендо отправяме поглед към продуктите на марката, които вече са достъпни в България и може да добавите в колекцията си "любими". Нека започнем с един от най-значителните компоненти:
Неудобният сутиен е това, което може да провали перфектната среща. И тайното оръжие, което може да привлече погледа към целунатите от слънцето голи рамене, красивата шия и бюста. Казват, че домът е там, където сваляте сутиена си, именно защото той често е свързван с неудобство заради некачествените банели и материи. Убедени сме, че моделите на Victoria`s Secret ще променят смисъла на тази фраза.
Сутиенът е разработен в края на XIX век с цел да измести корсета. Първите модели прибират изцяло гърците и са с дебели, кръстосани презрамки. За създател на сутиена се смята френският стилист Пол Поаре. До ден сутиенът е считан за най-популярното женско бельо.
Любими на всички жени. Измислени като заместител на покриващия цялото тяло бански, думата се употребява за комплект, но и за долната част от бельото. Създадени са през 1948 година от модния дизайнер Луи Реар.
С годините прикриват все по-малка част от женското тяло, но остават неделим елемент както от интимния гардероб, така и от плажната мода. Те са и неразделна част от женските спортове - част от униформата за плажен волейбол и леката атлетика. Именно защото са удобни в жегите и при активно ежедневие, те са сред най-предпочитаните покупки. Все пак, не можеш да си купиш щастие, но можеш да си купиш бикини, което е доста близко.
За оскъдния вариант на бикините - прашките - са писани не една песни. Особено показателна е култовата фраза на Сандра Бълок, която споделя: "Обожавам прашки. В деня, в който са създадени, слънцето е се е прокраднало през облаците". Мъжете също са ценители на прашките. Американският актьор и съпруг на София Вергара - Джо Манганиело казва, че осъзнава колко неудобни за жените, но неустоими за мъжете са тънките високи токчета и изрязаните прашки. Поправяме го! В летните горещини, когато късите дрехи са на пиадестал, само секси прашките могат да ви спасят и са доста удобни!
Някои жени все още не са наясно, че мъжете са претенциозни към бельото, което носи любимата им точно толкова, колкото и дамите. Според последните проучвания, любимият цвят за бельо на мъжкото съсловие са бяло и тъмно синьо - далеч от очакваните черно и червено, нали? Също така 78% от мъжете са заявили, че предпочитат сутиенът и долната част на бельото да са в комплект. "В противен случай имаш усещането, че дамата се е облякла в последния момент, набързо, без да полага каквато и да е грижа. Комбинациите от различни материи и цветове на бельо са за малките момиченца", аргументира се силният пол.
Когато говорим за интимност - ароматът е това, което поставя финалния завършек на тоалета. Има 10 ароматни нотки, които са силен афродизиак. Това са кафе, ванилия, шоколад, върбинка, лавандула, бергамот, сандалово дърво, иланг-иланг, мускус и тамян. Всички тези съставки може да откриете в определи парфюмни спрейове за тяло, лосиони и дневни парфюми на Victoria`s Secret.
Препоръчваме ви промоционалната в момента парфюмна вода "Pink Gold" на марката, която е подходяща както за прохладна разходка, така и за вечерно излизане. И съдържа аромат на ванилия!
Все по-често жените залагат на парфюмния спрей за тяло, който е допълнение към познатия дезодорант и парфюм. Той хидратира и ароматизира цялата кожа, замествайки лосионите, които не всеки път е удобно да вадим от чантата и да мажем по тялото. Задължително се сдобийте с един, за да запазите свежестта в жегите!
Гланцът за устни - абсолютно задължителен! Мъжкото съсловие не винаги е привърженик на ярките червила, но затова пък обожават жени с лек грим - спирала и ароматен гланц с лек оттенък, който придава сочен и младежки вид на устните.
Последната тайна на Victoria`s Secret- името е измислено от семейство Реймънд и свързано с тях, като създатели на марката. Двамата се влюбват в колежа.
Виктория е заради Кралица Виктория и препратката към викторианската епоха, когато забавленията били според социалния статус.
Тайната - онова, което е скрито под дрехите.
Ангелите - заради колежанското женско братство Phi Beta Phi, към което принадлежи съпругата на Реймънд - Гая и чиито символ е ангелът.
Вече готови ли се да се превърнете в летни, земни ангели?
Рекламна публикация
НАЙ
Теодора Ненова: Училището, което подготвя децата за живота, е доброто училище
"Ние трябва да пазим нашето "ние": Любовта между Пенелопе и Хавиер
Джак Никълсън – самотникът, който копнее за една последна любов
Арестуваха известна руска метъл група по време на концерт заради нацистки символи (видео)
Швеция се готви за "Евровизия" 50 години след победата на ABBA
Арестуваха известна руска метъл група по време на концерт заради нацистки символи (видео)
Швеция се готви за "Евровизия" 50 години след победата на ABBA
"Ние трябва да пазим нашето "ние": Любовта между Пенелопе и Хавиер
Откриваме защо светът затихна с "Нито звук: Ден първи"
Мерил Стрийп връчи на Никол Кидман наградата за цялостни постижения в киното