"Louis Vuitton" показа в Париж мъжка колекция, вдъхновена от дигиталната ера
Спектакълът на "Issey Miyake" сля ведно танц, театър и геометрия
Модната къща "Louis Vuitton" показа на Седмицата на мъжката мода в Париж колекция, вдъхновена от дигиталната ера, предава чуждестранната преса. Певицата Росалия изуми гостите, като се появи на подиума с яке с качулка върху ретро жълт седан от 80-те години на миналия век.
Испанската звезда се представи с наелектризиращо вокално изпълнение. По време на шоуто си носителката на награда "Грами" премина край възхитените погледи на знаменитости като Ъшър, Кит Харигтън, Джей Хоуп, Тахар Харим, които я аплодираха.
Студиото за мъжка мода на "Louis Vuitton" пое контрола след смъртта на творческия директор Върджил Абло през 2021 г.
Декорите на ревюто в четвъртък, наподобяващи ретро дом, пресъздаден в най-стария двор на Лувъра, бяха в стила на Абло, определящ работата му в бранда в периода 2018-2021 г.
Този сезон, младият екип на марката и гост-дизайнерът Колм Дилейн са вдъхновени от това, че са "членове на първото поколение, пораснало със суперсвързаност". И затова изобилстваха препратки към дигиталната ера.
Мотивите съдържаха криптирано компютърно кодиране, а ръкописните училищни бележки, смятани за остарели в съвременния свят, са преработени, за да се създаде сюрреалистичен бял костюм и цилиндър.
Модели дефилираха, облечени в дълги сака с изчистени ревери, носещи чанти, а външният им вид бе допълнен от шапки.
Модната къща акцентира върху връхни дрехи с издължени силуети, вариращи от вталени палта до якета тип бомбър.
Танц, театър и геометрия се сляха ведно вчера по време на френския форум, когато всички погледи бяха вперени в есенно-зимния спектакъл на "Issey Miyake".
Емблематичните плисета, осигуряващи свобода на движение на мъжа, са около геометрични фигури, структуриращи силуета на тоалетите, представени на ревюто, придружено с акробатика.
Модното шоу на японската къща се състоя в "Пале дьо Токио" - най-големият артцентър в Европа, посветен на съвременното творчество.
Както е традиционно за дефилетата на бранда, шоуто започна с черно-бяла видео инсталация, създаваща оптични илюзии, за да наруши възприятието за гравитация.
Акробатична танцова трупа се появи на подиума на фона на движещи се светлинни лъчи. Артистите, облечени в плисирани светлосиви тоалети, изпълняваха акробатични номера.
Есенно-зимната колекция "е изучаване на триъгълника и простите геометрични фигури, които се разгръщат, за да създадат сложни форми", казват от бранда.
Мъжките якета са свободни, предава БТА. Триизмерните палта пък са вдъхновени от съвкупност от триъгълници.
Други модели са създадени от припокриващи се правоъгълни парчета плат и могат да се носят по много начини.
Регулируеми връзки, поставени в шевовете, трансформират палтата.
Ярките цветове, характерни за бранда - зелено, червено, оранжево - са добавени към графичните щампи за сезон есен-зима.