Дизайнерът Майкъл Корс превърна вдъхновението си от нощния Ню Йорк в реалност на подиума на Седмицата на модата в мегаполиса, предаде БТА.

Колекцията си за сезон есен/зима 2022 той определи като излизане през нощта и деня след карантина.

Манекените представиха ефектни палта, скриващи провокативни облекла.

Embed from Getty Images

Майкъл Корс и Блейк Лайвли

"За мен всичко е свързано с подобно прикриване и разкриване", сподели Корс. "Тази вечер ще видите наистина много ефектни връхни дрехи и якета, защото мисля, че в крайна сметка в града това е вашата визитна картичка".

Майкъл Корс описа връхните облекла като високооктанови с нюанси от ярко оранжево до електриково розово, плетени до такива от изкуствена крокодилска кожа.

"Палтото, което обличате всъщност е вашето улично модно ревю", каза Корс. "Пристигате, независимо дали в дома на някого за вечеря или в ресторант, а след това се разкривате".

Embed from Getty Images

Палома Елсесер

Артистът Мигел, носител на награда "Грами", се погрижи за музикалното оформление на ревюто. На подиума прозвучаха много хитове, сред които неговия "Pineapple Skies" и "Raspberry Beret" на Принс.

На модното ревю на Майкъл Корс бяха забелязани много известни личности. Сестрите Джиджи и Бела Хадид, както и Емили Ратайковски и Ирина Шейк, които представиха част от новата му колекция.

Embed from Getty Images

Джиджи Хадид

"Харесват ми представленията на живо и обичам енергията им", каза още дизайнерът.

Модният бранд "Луи Вюитон" обяви, че планира да повиши цените си в световен мащаб заради ръст на разходите за производство и транспорт.

Embed from Getty Images

Бела Хадид

Според Майкъл Корс клиентите няма да откажат да плащат повече за практични, устойчиви качествени продукти".

Embed from Getty Images