"Телефонна" рокля с прикрепени към нея 10 смартфона Motorola беше представена на Седмицата на модата в Париж. Тя олицетворява "селфи ерата", в която живеем, и е дело на провокативната дизайнерка Флора Миранда, която предизвиква остарелите норми във висшата мода с всяко творение.

Моделът е наречен Digital Aura и представлява класически вълнен бизнес костюм със силно подчертан женски силует. Смартфоните са позиционирани на метална конструкция, така че да изглеждат като цветя, но всъщност я снимат от различен ъгъл. Скритият лайтмотив е в отражението и в това, че реалността всъщност е въпрос на перспектива.

Стойката за 10-те телефона Motorola също е произведение на изкуството сама по себе си, тъй като е създадена от белгийския скулптор Николас Байенс. Дръжките на "телефонните цветя" са селфи стикове, които от една страна осигуряват стабилност на телефоните, а от друга пресъздават връзката между реалния свят и дигиталното през призмата на модата.

Австрийската дизайнерка участва на едно от най-важните модни събития за годината с модернистична колекция-инсталация, озаглавена Deep web. Основният фокус в нея е машинното самообучение. Посредством моделите си Флора Миранда илюстрира процеса на научаване на компютъра какво представляват дрехите и как се произвеждат. Тя го нарича "машинно самообучение за мода".

"Авангардният подход на Флора Миранда изследва бъдещите възможности пред света на модата. Тя създава съвършено нова естетика с впечатляващо визуално въздействие. В среда, доминирана от "цитати", тя заявява своята независима позиция", коментират модни критици.