12 български семейства от цялата страна стават посланици на LIDL
„Верига от любими продукти на нашето семейство“ е най-новата кампания на компанията, в която семействата споделят любимите си продукти и моменти заедно
Кампанията "Верига от любими продукти на нашето семейство" ще представи 12 български семейства от различни краища на България, в 12 кратки блиц интервюта. В тях посланиците ще споделят кои са любимите им продукти от асортимента на Lidl и как те се вписват в тяхната представа за пълноценен живот с близките.
Първите, които разкриват какво най-често ги води в Lidl са семейство Климентови от Видин. Те са голяма и пъстра фамилия с две деца - на 9г и на 4 г., и три домашни любимци - куче, котка и царевичен смок. Поддържат и ветеринарна клиника в града. Определят се за щури. Ежедневието им преминава на бързи обороти, но успяват да останат сплотени.
Lidl предлага на своите клиенти голямо разнообразие от вкусен и висококачествен хляб, приготвен по чисти рецепти, без добавяне на консерванти и изкуствени оцветители и с намалено съдържание на сол. За да получи точна обратна връзка от клиентите, Лидл в партньорство с международната социологическа агенция IPSOS продължи да провежда вкусови тестове на сляпо като за периода от 7 януари до 25 януари бяха тествани 26 продукта от Фурната на Lidl. Резултатите от проучването потвърдиха безапелационно качеството на хляба в Lidl. Данните посочват, че 94% одобряват вкуса на тествания от тях продукт, 90% потвърждават качеството, а 90,3% биха препоръчали тествания продукт на свой близък.
А междувременно, от Lidl напомнят, че хлябът е най-вкусен, когато е споделен със семейството у дома. Повече информация за кампанията "Верига от любими продукти на нашето семейство", може да следите тук: https://www.lidl.bg/veriga-ot-lyubimi-produkti-na-nasheto-semejstvo
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 101 магазина в 48 града и близо 3000 служители.
За контакти
Лидл България
Лидия Бозаджиева
Специалист "Корпоративни комуникации"
М: + 359 878/ 294 241
НАЙ
Тя го превърна в звезда. Той разби сърцето й
8 години по-късно: Последните дни на Кари Фишър и наследството, което продължава дъщеря й
Защо Холивуд привлича предимно психопати?
Станка Златева загуби майка си
Средиземноморската диета оказва благоприятно влияние на функциите на мозъка
Тя го превърна в звезда. Той разби сърцето й
Защо Холивуд привлича предимно психопати?
8 години по-късно: Последните дни на Кари Фишър и наследството, което продължава дъщеря й