Супермодели от модните подиуми, инфлуенсъри от Instagram и главните действащи лица в последната кампания на Badura носят аксесоари, вдъхновени от стила Y2K - тенденция, обхващаща модата от края на 90-те и началото на милениума.   

"Приятели" и "Матрицата", Бритни Спиърс и Spice Girls, гръндж и минимализъм - в края на 20-и и началото на 21-ви век модата, поп културата и шоубизнесът създават тенденции, които вдъхновяват и до днес. Стилът Y2K триумфално се завърна на модните ревюта, улиците на големите градове и рафтовете на популярните магазини.

В линията на Badura за нея и за него има аксесоари, издържани в непокорния стил на онази епоха. Момичетата този сезон носят обувки на масивна подметка - мокасини, ботуши с цип или в почти бял нюанс с контрастираща подметка. Ботушите от лак с връзки най-често се комбинират със секси рокли, ботушите на дебел квадратен ток препращат към каубойска визия, а уелингтън моделите с широка горна част стават ключов елемент от съвършения аутфит на всяка дама. В тази своенравна игра с модата нищо не е обичайно.

Мъжките модели на Badura също следват тези тенденции и залагат на едноцветните трапери, маратонки с височина до глезена - стабилни, здрави и авангардни.

Колекцията на Badura се отличава с оригинални дизайнерски разработки, използваните материали като естествена кожа гарантират отлично качество и издръжливост. Клиентите на марката с над 40 годишна история, оценяват насладата и елегантността, които са характерни за първокласните марки.

Моделите на Badura вече са налични в магазините на CCC, както и онлайн на https://ccc.eu/bg/ и в приложението.


Материалът е предоставен от ССС.