Романтика в големи дози, балони, рози, шоколад... Това е малка част от списъка с изненади, с които свързваме Деня на влюбените. Емоциите, подаръците и споделените чувства правят Св. Валентин дълго чакан от всеки, намерил сродната душа. Ако обаче тези дни се чувстваш самотен или изоставен, предстоящият 14-и февруари едва ли ще е очакван ден от календара. Ето защо тази година ФАНТАСТИКО ГРУП стартира нестандартна кампания за празника, в която главни герои са онези, които все още не са намерили своята половинка. Към тях, но и към всички, които вярват в силата на любовта, е насочена кампанията "Изоставен", която започна броени дни преди Свети Валентин.

"Като мляко на щанда за бира...

"Като грах, който пак не разбира защо...

... е тук при ориза"

Тези метафорични намигвания към хората, които в момента са без партньор, са част от специално създадена песен за видеоклип с нестандартен прочит на темата за любовта. Креативната концепция и реализацията на кампанията е на агенция HUMAN.

Видеоклипът е заснет в един от супермаркетите на ФАНТАСТИКО, който е преобразен специално за проекта. Стрък лук, захвърлен сред консервите, и горчица, забравена сред плодове, са сред визуалните асоциации с емоциите, които изпитваме, когато се чувстваме сами.

"Изоставен... взет и после ей тука оставен.

Чувствам се толкова сам..."

Изпълнението на песента е на финалиста от "Гласът на България" Георги Костадинов. Със сигурност видеото, което е с позитивен финал, ще ви накара да се усмихнете и да си припомните:

Рано или късно всеки намира своя човек.

Съдържание на: ФАНТАСТИКО