Някои хора смятат, че ноември месец е свързан с това да се оставят настрани самобръсначките, тримерите и други обезкосмяващи устройства. Но всъщност, за да си поддръжник на мустакатия стил, борейки се за информираност на мъжкото здраве, е нужно голямо усилие и предварителна подготовка.

Тази година Braun направи колаборация с The Barber Shop, за да подкрепят каузата на Movember на местна почва и заедно да покажат, че грижата за себе си не свършва само с полагане на усилия за външния вид. Напротив, здравето на всеки един човек трябва да е приоритет.

Снимка: Braun/The Barber Shop

Много хора се включиха в кампанията онлайн, на www.braunformovember.bg, където създадоха своя мустакат или брадат аватар. Част от създадените аватари, Braun пренесе върху тениски, които всеки може да закупи в The Barber Shop. Събраните средства ще бъдат дарени на здравния фонд на Съюза на артистите в България за профилактика на рака на простатата на пенсионери от гилдията.

Множество известни личности подкрепиха каузата в социалните мрежи, за да информира колкото се може повече мъже за кампанията през ноември.

Снимка: Braun/The Barber Shop

На официално събитие кампанията бе представена и пред известни личности, лидери на мнение и медии. Тематично за края на ноември, е време и за скъсяване на брадата, мустака или тяхното напълно обръсване. По време на събитието, с помощта на професионален бръснар и две дами, съмишленички на каузата, брадите на част от гостите бяха оформени с тримери Braun MGK7021.

Снимка: Braun/The Barber Shop

Ако и вие желаете да се включите в каузата, можете да вземете своята благотворителна тениска от The Barber Shop в София.

Снимка: Braun/The Barber Shop