"Вълшебен конкурс 5" на ИКЕА превръща детска рисунка в плюшена играчка с мисия
До 18 ноември всяко дете до 12-годишна възраст има възможността да участва
Инициативата е част от глобалната кампания на бранда, която се обявява в подкрепа на играта като право на всяко дете
За пета поредна година ИКЕА провежда своя "Вълшебен конкурс", в който деца имат възможност да нарисуват свой фантастичен герой, който може да бъде произведен като плюшена играчка SAGOSKATT. Играчките от колекцията имат мисия - приходите от продажбите им отиват в полза на проекти на УНИЦЕФ за деца в България.
Вълшебен конкурс за деца и техните фантастични приятели
До 18 ноември всяко дете до 12-годишна възраст има възможността да участва със своя рисунка, която може да се превърне в истински герой за игра. Рисунките трябва да бъдат качени на платформата ikeaplay.bg, за да участват в конкурса. След специален подбор 15 произведения на български деца ще имат възможността да участват във финалния подбор на журито в Швеция за 6 плюшени играчки SAGOSKATT.
Плюшени играчки с мисия - произведени по рисунките на деца, за да помагат на деца
Компанията от забавни приятелчета има и своя благородна цел - сумата от всички закупени плюшени играчки SAGOSKATT се дарява за местни проекти на УНИЦЕФ, за да се осигури възможност на повече деца да играят и да се развиват. Благодарение на клиентите на ИКЕА и на плюшените герои с мисия, сред които бе и летящият дакел Мури на Мира от България, към днешна дата в подкрепа на проекта "Заедно от детската градина" и работата на УНИЦЕФ в страната, от ИКЕА са дарени 192 327 лева.
Тази година в колекцията SAGOSKATT, която вече е в продажба, ще откриете розов еднорог, акула в цветовете на дъгата, хитро синьо чудовище, таралеж-динозавър и тюленче на точки, което си играе с малка рибка.
Детската игра - тяхно право и основна нужда
"Вълшебен конкурс" и колекцията SAGOSKATT са част от кампанията на ИКЕА "Да играем! Важно е за всички нас", която извежда на преден план ролята на играта. Какво е играта за едно дете? Необходимост, начин за развихряне на въображението, възможност за забавление? Истината е, че играта е нещо напълно нормално и е естествена нужда за всеки малчуган. Именно затова ИКЕА провежда кампанията "Let"s Play", а като част от нея през ноември и декември магазинът в София ще се превърне във вълнуващо място за лудории, с които да се уверите как няколко лесни игри могат да направят живота по-забавен.
В глобален мащаб чрез кампанията "Време е за игри и добрини" фондацията на ИКЕА си партнира с шест водещи организации - Handicap International, Room to Read, Save the Children, Special Olympics, UNICEF и War Child, за да осигури дори и на децата в най-трудно положение безопасно място, където те могат да играят, да се развиват и да се наслаждават на детството си. Благодарение на тяхната работа 150 000 деца се радват на правото си да играят.
НАЙ
Мартина след "Ергенът": Не съм готова за нова любов
Педро Паскал нарече Дж. К. Роулинг "отвратителна неудачничка"
Уилям и Кейт се завръщат в Шотландия за годишнината от сватбата си
Премиум марката за напитки водка Finlandia представя нова кампания за разширяване на своята аудитория
Филип Киркоров се подпали на сцената по време на концерт
Педро Паскал нарече Дж. К. Роулинг "отвратителна неудачничка"
Филип Киркоров се подпали на сцената по време на концерт
Мартина след "Ергенът": Не съм готова за нова любов
Галена става жури в деветия сезон на "България търси талант"
Травис Келси спря да следва Райън Рейнолдс в Instagram на фона на враждата на Тейлър Суифт с Блейк Лайвли