Garnier е един от най-големите глобални брандове, получили сертификат от Cruelty Free International по програмата Leaping Bunny. Това е голяма стъпка не само за Garnier, но и за индустрията за красота като цяло.

Мишел Тю, главен изпълнителен директор на Cruelty Free International подчертава: "Garnier е глобален бранд, познат на всички нас. Отне ни много месеци, но Garnier направи старателна проверка на всеки доставчик и техните източници и ние сме напълно уверени в резултатите и спазването на стандартите на CFI."

Програмата Leaping Bunny изисква от брандовете да разследват цялата си верига на доставки, включително всички суровини и отделни съставки, за всякакви потенциални случаи на тестване върху животни. Сертификат се дава на всички крайни продукти на бранда - отделни продукти или изделия не могат да бъдат одобрени самостоятелно.

Снимка: Garnier

За Garnier това означаваше да получи декларации от повече от 500 доставчици от цял ​​свят, които доставят повече от 3000 различни съставки. В продължение на много месеци Garnier и Cruelty Free International работиха заедно, за да осигурят тези доказателства и да гарантират, че всеки продукт в глобалното портфолио на Garnier може официално да показва логото Leaping Bunny на Cruelty Free International - международно признатия знак за липса на тестове върху животни. Този строг процес гарантира, че потребителите могат да купуват продуктите на Garnier с пълна увереност, знаейки, че отговарят на строгите критерии на Leaping Bunny.

Ейдриън Коскас, президент на глобалната марка Garnier: "Garnier е посветен на свят без опити върху животни от 1989 г. насам. Официалното одобрение от Cruelty Free International в рамките на програмата Leaping Bunny е истинско постижение и винаги е било важна част от нашата мисия Green Beauty. Днес Garnier прави още една решителна стъпка към превръщането си в напълно ангажиран, устойчив, прозрачен бранд, който предоставя зелена красота на всички нас."

Снимка: Garnier

През 2020 г. Garnier обяви инициативата си Green Beauty като цялостна стратегия за постигане на устойчивост и ангажираност към екологичните ценности. Стратегията Green Beauty на Garnier работи за трансформиране и усъвършенстване на подхода към красотата, който има положително въздействие върху околната среда. Този процес включва обучение на младото поколение и повишаване на осведомеността за социално отговорни навици като рециклиране и сортиране на отпадъци. Мисията на Green Beauty е тези "зелени" навици да пуснат дълбоки корени и с приноса си да направят промяна, която да има положително въздействие върху нашата планета, както и да вдъхнови всички други големи компании да последват нашия пример.


Материалът е предоставен от Garnier.