Главният изпълнителен директор на "Disney" Боб Айгър възнамерява да намали разходите за производство на филми и телевизионни сериали и да се съсредоточи върху качеството на продукта, а не върху неговия обем, съобщи "Hollywood Reporter".

По думите му в момента компанията внимателно проучва всички аспекти на западащия си бизнес и разработва стратегии за увеличаване на печалбата.

"Това се изразява в намаляване на "скочилите до небето" разходи за съдържание, независимо дали става дума за телевизионен сериал или филм", казва Айгър. Той също така добави, че тъй като се стреми да намали количеството на съдържанието, "Disney" вече може да предоставя правата върху своите франчайзи на други студиа.

"Компанията е много силна, безспорно най-влиятелната марка в сферата на семейните развлечения", отбеляза изпълнителният ѝ директор, добавяйки, че когато потребителите видят игралната версия на "Малката русалка" през май, "ще си припомнят силата на бранда".

През 15-те си години като главен изпълнителен директор, Боб Айгър допринесе "Дисни" да се превърне в една от най-успешните и уважавани медийни и развлекателни компании, пише БТА. Той разшири наследството й с придобиването на "Пиксар" (Pixar), "Марвел Ентъртейнмънт" (Marvel Entertainment), "Лукасфилм" (Lucasfilm) и "Туентиът сенчъри фокс" (20st Century Fox). По време на управлението на Айгър пазарната капитализация на компанията се е увеличила пет пъти.

Снимка: iStock by Getty Images