По неписано правило, с настъпването на всеки нов сезон, всички телевизии преструктурират своята програма, като добавят и премахват различни предавания от нея, борейки се за зрителския интерес, който ще им осигури висок рейтинг, за да надвият конкуренцията. Така например тази пролет bTV предлага на хората, запълващи вечерите си пред малкия екран, да разнообразят свободното си време с помощта на седмото издание на екстремното риалити за оцеляване "Survivor", както и второто на романтичното приключение "Ергенът". Разбира се, за да се направи място за тяхното излъчване, необходимо е да се направи компромис, като се отнеме това на някое друго шоу, вървящо вече по ефира, в случая - това на Николаос Цитиридис.

Съвсем наскоро тръгна слух, че изявите пред камера на водещия ще се съкратят до една на седмична база, а днес самият той потвърди в свое интервю пред "Капитал", че това действително е така. Комикът потвърди, че епизодите, които вече ще бъдат не по тридесет минути, а по един час, ще вървят по ефира всеки петък, при това с нов начален час, който ще бъде 22 ч. В разговора си с медията той обясни, че самото предаване ще се заснема малко преди излъчването му, а това означава, че ще бъде почти като на живо. Освен това публиката, за която са отредени около сто места в студиото, ще се завърне в него, само че с покани, които екипът ще изпраща през социалните мрежи.

Цитиридис сподели, че за него това е логическа промяна, за разлика от много други, през които се е наложило да минат заради пандемията от новия коронавирус, накарали го да се почувства като в плен на кошмар, разиграващ се в реалността. Той обясни, че е бил едва на 25 г., когато е получил телевизионен слот, заеман преди това от един и същи човек в продължение на почти две десетилетия, което наиситна не звучи като лесно начинание. След избухването на Covid-19 обаче нещата станали още по-сложни, тъй като в продължение на шест месеца пред обектива на камерите се наложило да бъде само той, без дори неговите музиканти, допълнително грижещи се за доброто настроение със своите изпълнения.

"Целта ми е телевизията да възпитава вкус. Затова и слоганът на новия сезон е "Вдигаме нивото". Ще имаме повече време за измисляне на сценарий, смешки, подготовка и монтаж. При всекидневно предаване заради ограничението във времето сме правили компромиси, например за снимане на различни локации. Сега залагаме на силни гости и ще имаме време да правим епизодите по гостите. Да имаме видео съдържание, свързано с тях, гостите да участват в скечовете, в произвеждането на съдържанието. Ще има един централен гост и участия на други популярни личности в другите рубрики", споделя Николаос пред "Капитал".

Снимка: Олег Попов за bTV