Наградите "Еми" привлякоха 16% повече зрители от миналата година
Въпреки това церемонията остава третата най-лоша откъм аудитория
Аудиторията на наградите "Еми" е нараснала с 16 процента в сравнение с миналата година, когато беше на най-ниско ниво в историята на отличията.
Още по темата
Изследвания показаха, че тази неделя пред телевизорите са били 7,4 милиона зрители, които са проследили завръщането на звездите на червения килим. През 2020 г., когато церемонията беше на 100 процента виртуална заради пандемията, интересът към нея бе минимален. Тогава събитието, което протече без публика, комично бе наречено "Пандеми".
Тазгодишното шоу се доближаваше много повече до обичайната церемония, позната на хората, но при все това бе в по-ограничен мащаб, събирайки приблизително 500 души под шатра на открито зад емблематичния театър "Microsoft", разположен в Меката на киното - Лос Анджелис.
Въпреки подобрението обаче тазгодишното връчване на призовете си остава третото най-лошо по брой зрители, предава БТА. За сравнение през 2018 г. хората пред малкия екран, проследили на живо кои ще бъдат победителите в различните категории, са били над 10 милиона души.