* Материалът е предоставен от Essence & Catrice

С много блясък, магическо огледало, грим предизвикателства & боулинг, забавни кътове за снимки и най-новите грим колекции от Essence и Catrice, се състоя вълнуващото мейкъп соаре на двете бюти компании. Събитието под надслов "Не е магия, а грим... защото красотата може да бъде забавна!" обедини двата бранда-лидери за българския грим пазар, за да постави началото на плановете им за още по-мащабно разрастване у нас. 

Източник: Propaganda Group

Под звуците на отличителния вокал на Елена Брусарска и мелодичните хаус ритми на DJ Marten, стотици видни представители на българските медии и хайлайф отпразнуваха заедно с Essence & Catrice изпращането на лятото и любовта към качествената бюти козметика. Събитието очарова гостите с приказна атмосфера в магическа градина, която съчетаваше финия и елегантен почерк на Catrice, заедно с много цветни и забавни интерактивни кътове, вдъхновени от младежкия дух на Essence

Източник: Propaganda Group

Забавлението беше гарантирано, благодарение на специална "Ring for magic" стена, която изненадваше гостите с различни грим подаръци, както и грим боулинг с кегли от спирали, който разчупи преживяването и помогна на гостите да си спечелят още вълнуващи грим изненади. За безупречната грим визия на присъстващите пък се погрижиха мейкъп мастъри, като част от "Колело на късмета" с различни грим предизвикателства, които вдъхновиха гостите да изпробват нова цветна визия. 

Източник: Propaganda Group

Източник: Propaganda Group

Източник: Propaganda Group

Освен да запознае гостите отблизо с най-големите новости от грим света на Еssence & Catrice, събитието имаше за цел да засвидетелства плановете на двата бранда за още по-мащабно разрастване на българския пазар, в който в момента така или иначе заемат водещи позиции, но споделят амбиции за още по-голямо пазарно насищане.

Източник: Propaganda Group

"България заема специално място в сърцата ни като ключов пазар, фокусиран върху грижата за външния вид. Бъдещите ни планове за Essence и Catrice в България са амбициозни и виждаме голям потенциал за допълнителен растеж, въпреки че вече заемаме добри позиции тук. Нашата мисия е да продължим да предоставяме на нашите български клиенти иновативна и качествена веган козметика, давайки им възможност да подчертаят своята уникална красота, оставайки верни на принципите си и грижата към природата. България е ключова част от нашата стратегическа визия и очакваме с нетърпение да разкрием повече за своите творчески планове тук", споделя Ивона Худан, главен маркетинг мениджър на VM2 Cosmetics за региона.

Източник: Propaganda Group

Като марка №1 в Европа по продажби, Essence е бранд с мисия да направи грима по-забавно и достъпно преживяване за всички, без да прави компромис с качеството. Марката поставя приоритет върху това да създава висококачествени грим продукти, като същевременно се грижи за околната среда и животните. Козметичната компания се гордее с това, че приоритизира естествените и веган съставки, гарантирайки за безопасност и качество, без да тества върху животни, в съответствие със законодателството на ЕС. 

Източник: Propaganda Group

Catrice, от друга страна, се грижи не само за красотата на потребителите си, но и за тази на планетата. Водени от мотото "Това не е магия, това е грим", Catrice поема отговорност както към потребителите, така и за околната среда. Техният козметичен бранд е изградена върху четири пилъра за социална отговорност: хуманно отношение към животните, изчистени веган съставки, грижа за околната среда и климата и социална ангажираност. Catrice е бранд посветен на това да бъде 100% веган, подкрепяйки инициативи за опазване на околната среда и активно допринасяйки за опазването на планетата.

Източник: Propaganda Group