* Материалът е предоставен от Essence & Catrice
С много блясък, магическо огледало, грим предизвикателства & боулинг, забавни кътове за снимки и най-новите грим колекции от Essence и Catrice, се състоя вълнуващото мейкъп соаре на двете бюти компании. Събитието под надслов "Не е магия, а грим... защото красотата може да бъде забавна!" обедини двата бранда-лидери за българския грим пазар, за да постави началото на плановете им за още по-мащабно разрастване у нас.
Под звуците на отличителния вокал на Елена Брусарска и мелодичните хаус ритми на DJ Marten, стотици видни представители на българските медии и хайлайф отпразнуваха заедно с Essence & Catrice изпращането на лятото и любовта към качествената бюти козметика. Събитието очарова гостите с приказна атмосфера в магическа градина, която съчетаваше финия и елегантен почерк на Catrice, заедно с много цветни и забавни интерактивни кътове, вдъхновени от младежкия дух на Essence.
Забавлението беше гарантирано, благодарение на специална "Ring for magic" стена, която изненадваше гостите с различни грим подаръци, както и грим боулинг с кегли от спирали, който разчупи преживяването и помогна на гостите да си спечелят още вълнуващи грим изненади. За безупречната грим визия на присъстващите пък се погрижиха мейкъп мастъри, като част от "Колело на късмета" с различни грим предизвикателства, които вдъхновиха гостите да изпробват нова цветна визия.
Освен да запознае гостите отблизо с най-големите новости от грим света на Еssence & Catrice, събитието имаше за цел да засвидетелства плановете на двата бранда за още по-мащабно разрастване на българския пазар, в който в момента така или иначе заемат водещи позиции, но споделят амбиции за още по-голямо пазарно насищане.
"България заема специално място в сърцата ни като ключов пазар, фокусиран върху грижата за външния вид. Бъдещите ни планове за Essence и Catrice в България са амбициозни и виждаме голям потенциал за допълнителен растеж, въпреки че вече заемаме добри позиции тук. Нашата мисия е да продължим да предоставяме на нашите български клиенти иновативна и качествена веган козметика, давайки им възможност да подчертаят своята уникална красота, оставайки верни на принципите си и грижата към природата. България е ключова част от нашата стратегическа визия и очакваме с нетърпение да разкрием повече за своите творчески планове тук", споделя Ивона Худан, главен маркетинг мениджър на VM2 Cosmetics за региона.
Като марка №1 в Европа по продажби, Essence е бранд с мисия да направи грима по-забавно и достъпно преживяване за всички, без да прави компромис с качеството. Марката поставя приоритет върху това да създава висококачествени грим продукти, като същевременно се грижи за околната среда и животните. Козметичната компания се гордее с това, че приоритизира естествените и веган съставки, гарантирайки за безопасност и качество, без да тества върху животни, в съответствие със законодателството на ЕС.
Catrice, от друга страна, се грижи не само за красотата на потребителите си, но и за тази на планетата. Водени от мотото "Това не е магия, това е грим", Catrice поема отговорност както към потребителите, така и за околната среда. Техният козметичен бранд е изградена върху четири пилъра за социална отговорност: хуманно отношение към животните, изчистени веган съставки, грижа за околната среда и климата и социална ангажираност. Catrice е бранд посветен на това да бъде 100% веган, подкрепяйки инициативи за опазване на околната среда и активно допринасяйки за опазването на планетата.
НАЙ
Да бъдеш Мелания Тръмп. Всеки знае коя е, но никой не я познава
Отменената присъда на Харви Уайнстийн възмути жертвите му
За Ал Пачино и "за хората, за които съществува от време на време, той няма време"
Крал Чарлз Трети се готви да се завърне към обществените си задължения от следващата седмица
Настъпва нова ера с "Кралството на планетата на маймуните"
Да бъдеш Мелания Тръмп. Всеки знае коя е, но никой не я познава
И с новия си албум Тейлър Суифт поставя рекорд след рекорд
Отменената присъда на Харви Уайнстийн възмути жертвите му
Крал Чарлз Трети се готви да се завърне към обществените си задължения от следващата седмица
За Ал Пачино и "за хората, за които съществува от време на време, той няма време"