Според уебсайта на компанията "Le Domaine", която актьорът основава заедно със семейство Перин, производители на вино, има за цел да забави процеса на стареене на кожата, така че всеки, независимо от пола или типа кожа, да може да остарее по-бавно.

"Не искам да бягам от стареенето", казва Пит пред Vogue в интервю, публикувано в сряда. "Това е понятие, от което не можем да избягаме, и бих искал нашата култура да го приеме малко повече, да говорим за него с тези термини."

Той добави, че макар идеята за борба със стареенето да е "смешна" и "приказка", "истинското е да се отнасяш към кожата си по здравословен начин".

Грижата за кожата на Le Domaine включва четири основни продукта: серум, крем, флуиден крем и почистваща емулсия - всички те са поставени в устойчиви опаковки чрез използване на рециклируеми стъклени бутилки и буркани за многократна употреба, изработени от дъб, изрязан от остатъците от винените бъчви на лозето.

Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Le Domaine - Skincare (@ledomaine.skincare)

"Става дума за имитиране на органичните цикли на природата, на нейната първоначална красота", казва Пит в изявление по повод пускането на новия продукт на пазара. "В природата няма понятие за отпадъци. Всяко изхвърлено нещо се превръща в източник за друго. Това е кръговратът в грижата за кожата на Le Domaine."

Цените на продуктите на марката варират от 80 до 385 щатски долара и са наситени с две активни съставки GSM10 и ProGR3, които са заявени за патентоване. Те са създадени в тясно сътрудничество с Пиер-Луи Тейседр, професор по енология и Никола Леви, лекар и професор по човешка и медицинска генетика.

GSM10 е активно съединение с максимално увеличени антиоксидантни сили, докато ProGR3 е козметично активно съединение с възможности за забавяне на ефектите от стареенето на човека и кожата, според уебсайта на марката.

Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от ELLE (@ellefr)

"От регенеративното лозарство на нашата недокосната земя в Château de Beaucastel дойде идеята да се сближим с учените, за да разберем какво можем да правим с цялата органична материя, която вече не използваме, след като гроздето е изстискано", се казва в изявлението на семейство Перин. "Идеята се разрасна благодарение на някои невероятни срещи и осъзнаването, че проектът ни може да стигне много по-далеч благодарение на синергии, които никога досега не са били изследвани в света на красотата."

Пит разказа пред Vogue как се е появила новата му марка за грижа за кожата, като сподели, че това не винаги е било в плановете му. "Постоянно ми изпращат разни неща и... Просто всичко е едно и също за мен", казва той. "Но през последната година тествахме Le Domaine и бях наистина изненадан от резултатите, а това за мен означаваше, че си заслужава да продължа напред."

Вижте тази публикация в Instagram.

Публикация, споделена от Le Domaine - Skincare (@ledomaine.skincare)