Хейли Бийбър влезе в заглавията на вестниците, когато през юни пусна на пазара дългоочакваната си линия за грижа за кожата Rhode, но това не беше толкова лесно, защото се оказа, че друга модна марка носи същото име като тази на Хейли.

Тогава другата марка заведе дело срещу модела Бийбър, а съвсем скоро то се състоя, като съдията е взел първоначално решение в полза на Бийбър. На 22 юли ищцата е подала молба, която е била свързана с документалния филм в Youtube в канала на Хейли Бийбър, наречен "Създаването на Rhode", който тя е пуснала в същия ден, в който е била подадена молбата.

Съдията обаче отхвърли това искане, след като изгледа кадрите в Youtube, позволявайки на Бийбър да пусне клипа и да продължи да популяризира марката си, докато трае съдебният процес.

В 17-минутния видеоклип Бийбър разказва за вдъхновението зад името на козметичната си линия.

В предишно изявление за Page Six Style юридическият екип, подкрепящ модния лейбъл Rhode, твърди, че Бийбър се е опитала да придобие търговската марка от дизайнерското дуо Пурна Хатау и Фийби Викърс през 2018 г. и след това е стартирала марката си през 2022 г., когато те са отказали.

В понеделник представител на дизайнерите заяви: "Съдебният ни процес продължава. Съдебното решение е просто решение на съдията да не забранява на линията за грижа за кожата на Хейли Бийбър да използва името на нашата марка, докато трае съдебният процес, като отлага решението, докато имаме възможност да съберем повече доказателства."

Те продължават: "Уверени сме, че ще спечелим съдебния процес. Това е нашето име и марка, ние я създадохме и федералните и щатските закони я защитават. Искаме от Хейли да постигне целите си, без да използва марката, която сме изграждали през последните девет години."

Роуд обаче е второто име на Хейли Бийбър, дъщеря на Стивън Болдуин.