Хейли Болдуин разказа за професията си на модел, като сподели подробно за едно от преживяванията, което я накарало да осъзнае, че вече не иска да се разхожда по подиума.

През кариерата си Болдуин е дефилирала за редица луксозни дизайнерски марки, сред които "Tommy Hilfiger" и "Dolce & Gabbana".

25-годишниата съпруга на Джърстин Бийбър проговори за опита си с дефилетата по време на неотдавнашно интервю за сп. "Allure", като призна, че когато за първи път е започнала да се занимава с тях, се е чувствала много успешна.

Въпреки това, според нея, след като кастинг директор ѝ казал нещо за моделирането ѝ, което накърнило нейното "самочувствието" и я накарало да се почувства зле, тя решила да се оттегли от работата на котешката пътека и в крайна сметка открила, че предпочита да седи в публиката, отколкото да бъде под светлините на прожекторите.

"Имах наистина лош опит с един кастинг директор, който беше много важен", спомня си тя. "Той каза нещо на агента ми, което просто разклати увереността ми, когато ставаше въпрос за подиума", сподели половинката на изпълнитея на "Stay", без обаче да разкрие повече подробности.

"Не искам да се чувствам зле в това пространство, защото се чувствам много добре в другата работа, която върша", продължи тя. 

Това не е първият път, в който дъщерята на Стивън Болдуин размишлява върху решението си да спре да работи като манекенка. През 2019 г. тя сподели своя снимка на модния подиум в историята си в Инстаграм, където изрази мнение, че тази професия не е нейното "нещо" и никога няма да бъде "отново".

По време на интервюто си за сп "Allure" Хейли, призна как наред с моделството е стартирала собствен канал в YouTube, който вече има над 1,5 млн. абонати.

Снимка: Getty Images

"Разбирам, че има много неща от живота ми, които хората не могат да разберат, и се опитвам да не бъда наивна по този въпрос", казва тя по отношение на видеоклиповете, които създава.

През ноември миналата година Болдуин също така обяви в канала си в YouTube, че е поела по друга кариера като бизнес дама и планира да пусне собствена линия за грижа за кожата - Rhode. Очаква се компанията ѝ да стартира дейността си през юни тази година.

Макар да е имала своите "страхове" относно създаването на собствена марка, тя заяви, че се чувства уверена, че това ще бъде "нещо освежаващо и различно".

"Мисля, че като екип ще се заемем с това, знаейки, че на хората им е омръзнало да виждат марка след марка след марка от различни хора и лица и знаменитости", каза тя. "Определено имах своите страхове, със сигурност, защото пазарът е толкова натоварен и толкова наситен. И очевидно трябваше да имам увереност в себе си и в нашата марка, за да почувствам, че тя наистина ще бъде нещо освежаващо и различно."

Снимка: Getty Images

ИЗБРАНО