Инфлуенсъри и предприемачи създадоха асоциация на създателите на съдържание
Сред учредителите на БАСС са някои от най-уважаваните и разпознаваеми лица в индустрията у нас
На 5 февруари 2025 г. в Търговския регистър беше официално регистрирана Българска асоциация на създателите на съдържание (БАСС) - първата организация в България, създадена с цел да обедини и защитава създателите на съдържание, както и да подпомага развитието на инфлуенсър маркетинга и дигиталната индустрия.
Асоциацията ще работи за утвърждаването на етични и прозрачни професионални стандарти, защита на правата на създателите на съдържание и изграждането на устойчива среда за развитие.
Сред учредителите на БАСС са някои от най-уважаваните и разпознаваеми лица в индустрията у нас: Радостина Христова, Александра Богданска, Слави Панайотов, Дария Станчева, Венета Романски, Ивайло Драгиев и Климент Йончев.
Основни цели на БАСС:
• Насърчаване на професионализма и повишаване на стандартите в инфлуенсър маркетинга;
• Защита на правата и интересите на създателите на съдържание в България;
• Разработване на обучителни програми и инициативи, подпомагащи създателите на съдържание в тяхното професионално развитие;
• Организиране на събития и семинари, насочени към изграждане на устойчиви партньорства с бизнеса;
• Налагане на етични и прозрачни бизнес практики в тази динамично развиваща се индустрия.
Всеки създател на съдържание може да кандидатства за членство чрез официалния уебсайт на асоциацията - www.bcca.bg.
Председателят на БАСС, Радостина Христова, коментира:
"Асоциацията си поставя за цел да утвърди етични и прозрачни стандарти в дигиталното пространство, да повиши качеството на съдържанието и да създаде условия за устойчиви партньорства между инфлуенсърите и бизнеса. БАСС ще работи за изграждането на по-устойчива и професионална среда за дигиталните създатели в България."