Казват, че красотата е относително понятие... Всеки има своите собствени критерии, по които оценява нечия хубост - все пак различни хора, различни идеали. Но когато става въпрос за изкусителната Ирина Шейк, трудно ще се намери човек, който да отрече нейното очарование.

Вижте снимки >>

Синеоката брюнетка е истински магнит на токчета, който неминуемо привлича погледите към себе си. През годините нейните външни дадености са били оценени по достойнство от най-големите диктатори в модния свят. Тя е била лице на "Armani Exchange", "Guess", "Lacoste", "La Perla" и др. Дизайнерите се надпреварват да я канят да участва в ревютата им, с надеждата, че тя ще се качи именно на подиума, представяйки именно техните творения. А когато Ирина дефилира под светлините на прожекторите, това само по себе си е истинско събитие.

В последните дни от Седмицата на модата в Париж, Шейк бе тази, за която всички говореха. Бившата годеница на Брадли Купър за пореден път доказа, че няма жена, взела участие в бляскавите събития, която да ѝ се опре.

Почитателите ѝ в Града на любовта имаха възможността да видят Ирина не на едно, а на две ревюта - на "Valentino" и "Jean-Paul Gaultier". Всеки път, когато тя се появеше на котешката пътека, присъстващите не можеха да откъснат очи от нея.

Първата визия, която рускинята представи, се състоеше от дълга черна рокля със странична цепка и голяма декоративна пандела от сатен в горната част. Над нея тя носеше внушително бяло наметало, стигащо до земята. И двете дрехи бяха изпъстрени с водни мотиви и червени риби, спускащи се по тях. Външният ѝ вид бе допълнен единствено от сандали на висок ток с черна сатенирана лента над глезените.

Вторият тоалет, който облече, бе далеч по предизвикателен. Тя излезе пред публиката в къса бяла рокля на прозрачни ленти, разкриващи повече от перфектното ѝ тяло. Чашките на "сутиена" ѝ бяха конусовидни - препратка към костюма на Мадона през 1990 г., който същият дизайнер създаде специално за турнето ѝ "Blondie Ambition", а на шията ѝ бе захванато черно сако, падащо зад гърба ѝ като шал. Към облеклото бе прибавен чифт черно-бели обувки, чиито високи токове се "преливаха" с Айфеловата кула в задната страна на чорапогащника ѝ, минаваща през прасците на топмодела.

Най-впечатляващо бе представянето ѝ за "Jean-Paul Gaultier". За него тя бе истинско привидение в черно. Шейк носеше разкошна дълга рокля от тюл с дълбоко V-образно деколте. Корсетът ѝ бе обсипан с пайети, улавящи светлините в помещението, а на дясното рамо имаше ефектна декорация. Полата се разширяваше от талията в ефирен водопад от плат.

Комбинацията от кожени ръкавици над лактите, бляскави боти с брокат и камъни на висок ток, както и огромното екстравагантно колие, въртящо се спираловидно над ключицата ѝ, създаваха усещането за бунтарски дух и неподчинение с общоприетите правила.