Според последните слухове в медийното пространство, Меган Маркъл планира да добави хотели и ресторанти към своята лайфстайл марка "As Ever".

43-годишната херцогиня на Съсекс регистрира търговската си марка "As Ever" за "услуги за гостоприемство", съобщи първо The Sun.

Според писанията, това ще включва места за настаняване, както и временни квартири и "предоставяне на храна и напитки", разкрива вестникът.

Меган може да предложи селекция от свои собствени ядливи творения, включващи рецепти, които тя представи в неотдавнашното си осемсерийно кулинарно шоу по Netflix "С любов, Меган".

Експерти по марки твърдят, че хотелите и ресторантите се вписват добре в бизнес марката на херцогинята.

Това се случва, след като Меган каза в първия епизод на поредицата си: "Когато дойде някой да отседне, едно от любимите ми неща е да подготвя стаята за гости."

Вторият сезон на предаването вече е заснет и ще бъде пуснат тази есен, въпреки поредицата от не особено позитивните отзиви след излизането на предаването през март.

В шоуто Меган разкри своите съвети и трикове за посрещане на гости, както и различни рецепти и съвети за планиране на партита.

Уебсайтът на нейната лайфстайл марка гласи: "As Ever" е повече от марка - това е език на любовта. Създадена от Меган, херцогинята на Съсекс, As Ever ви приветства с колекция от продукти, всеки от които е вдъхновен от дългогодишната ѝ любов към готвенето, забавленията и домакинството."

Новината идва, след като Меган си взе почивка от натоварения си работен график, докато се отправи на екскурзия до Дисниленд със съпруга си принц Хари и двете им деца.

Херцогинята сподели серия от специални моменти от посещението им в нова публикация в Instagram. Изглежда, че специалното време е било поне отчасти, за да се отпразнува четвъртият рожден ден на дъщеря им Лилибет.

ИЗБРАНО