Актрисата Нина Добрев започва възхода си към славата в любимата канадска тийнейджърска драма "Деграси: следващото поколение", последвана от "Дневниците на вампира" и съвсем наскоро - очарователната романтична комедия на Netflix "Love Hard".

Тя има и голяма фенска база в социалната мрежа Инстаграм, с 25,3 милиона последователи и повече. Оттогава Добрев започна да се занимава с повече предприемачески начинания, включително партньорство с "HUM Nutrition" и стартиране на нова нискокалорична марка вино - "Fresh Vine", заедно с Джулиан Хоф. Неотдавна тя взе решение да инвестира в производителя на нискозахарни дъвчащи бонбони "SmartSweets", предава "Fortune".

Защо е инвестирала, според собствените ѝ думи:

"От години съм голям фен на SmartSweets и съм толкова развълнувана, че имам възможността да инвестирам и да бъда защитник на основаната от жени марка бонбони, които са по-добри за вас. Като колежка от Канада и предприемач бях привлечена не само от продукта, но и от факта, че 77% от служителите на SmartSweets са жени."

View this post on Instagram

A post shared by Nina Dobrev (@nina)

"Аз съм голям привърженик на баланса във всички аспекти на живота си и SmartSweets идеално се вписва в този начин на мислене. Мисията на марката е да намали консумацията на захар, като същевременно предлага вкусен продукт, който се конкурира с традиционните бонбони, и точно това продължава да прави.", споделя актрисата.

"От пускането си на пазара през 2016 г. SmartSweets е изхвърлила над 3,9 милиарда грама захар от традиционните бонбони. Когато мисля за марките, в които искам да инвестирам, се насочвам към такива, които са част от ежедневието ми и към които посягам редовно. Обикновено имам SmartSweets винаги със себе си - в чантата, в колата, при пътуване, на плота, за да могат приятелите и семейството ми да похапнат в дома ми - наистина навсякъде! Това е перфектната закуска, която задоволява желанието ми за сладко.", допълва тя.