Тик Ток помага на фестивала в Кан да стане популярен сред милиард потребители
Социалната мрежа и кинофорума вече са партньори
Социалната мрежа Тик Ток - любимо на тийнейджърите царство на свръх късите клипове, стана официален партньор на кинофестивала в Кан - храм на пълнометражните филми, съобщи АФП.
"Тик Ток ще предложи на този престижен културен форум, на представените творби и всички тези таланти, голяма видимост сред над милиард потребители в света", обещава социалната мрежа, филиал на китайската групировка "Байт данс".
Социалната мрежа обещава също да разкрие "под уникален ъгъл какво се случва зад кулисите на фестивала, изкачването на стъпалата пред Фестивалния дворец и срещи с актьори". Тя обяви и конкурс за кратки видеа, като спечелилите го, ще получат наградите си по време на фестивала.
Това партньорство "ще ни позволи да споделим магията на фестивала с по-голяма световна публика, която не по-малко обича киното", каза Тиери Фремо, директор на фестивала в Кан, в комюнике.
Тик Ток се присъединява към други официални партньори на фестивала като "Chopard" - бижутерите, които изработват статуетката "Златна палма", автомобилите BMW, групировката "Керинг", производител на луксозни стоки.
Тазгодишното 75-о издание на кинофестивала в Кан ще бъде открито на 17 май и ще продължи до 28 май.