NOVA се похвали с голям успех на трите си нови продукции
Централната новинарска емисия на телевизията e с най-висок аудиторен дял през месец октомври
И през тази есен продължаваме да отстояваме позициите на медиен иноватор в телевизионния ефир, похвалиха се от Нова Броудкастинг Груп. Повод за това са новите тв формати. В праймтайм Нова предложи "Игри на волята" и "Маскираният певец".
Есенната програмна схема е показателна и за кампанията за подкрепа на българските филми и сериали. През септември стартира най-новият български сериал - "Пътят на честта".
Според данните на Nielsen Admosphere Bulgaria през октомври NOVA е най-гледаният телевизионен канал сред телевизионната аудитория в активна възраст (18-49 г.). Данните показват също, че предложеното ново съдържание тази есен се възприема все по-добре от зрителите. Аудиторният дял на телевизията в най-гледаното телевизионно време (17:30-23:59) през октомври е нараснал с 11%, спрямо началото на есенния тв сезон (06 -30 септември). Същото сравнение, но направено за втората по гледаемост телевизия, показва обратна зависимост - данните за октомври са с 5% по-ниски в сравнение с началото на есенния сезон.
През октомври над една четвърт от активната зрителска аудитория (18-49 г.) е предпочела всяка от ключовите праймтайм продукции на NOVA. В дните от понеделник до петък над 26% от същата аудитория пред телевизорите е била с новия състезателен формат "Игри на волята". С идентичен аудиторен дял е и "Пътят на честта".
Кой стои зад маската - това е въпросът за над 25% от аудиторията в активна възраст всяка съботна вечер, в която се очаква да се разкрие поредната мистерия в "Маскираният певец". Хитовата продукция на NOVA последните четири години - "Откраднат живот" - е предпочитана от близо 30% от зрителите на възраст 18-49 години.
Повишава се интересът към продукциите на Нова Броудкастинг Груп и в онлайн платформите на медийната компания. С най-много видеогледания от началото на сезона са "Пътят на честта", "Игри на волята" и "Откраднат живот", като всяко от трите предавания има по над 3 млн. видеогледания, а "Маскираният певец" вече записа първия си милион онлайн гледания.
През месеца на горещи политически събития и предизборна кампания, предшестваща изборите за местна власт, централната емисия новини на NOVA е най-гледаната в България сред телевизионната аудитория в активна възраст (18-49 г.). Новините на NOVA са със 7% по-висок аудиторен дял спрямо емисията на втората по гледаемост телевизия.