Начело на класацията е Малборо Мен - маркетинговата измислица на цигарената компания, която е създадена през 50-те години, за да увеличи продажбите. Според тримата съавтори на изследването най-голямото въздействие на Малборо Мен е било да причини смъртта на милиони хора от рак. На второ място е Биг Брадър на Джордж Оруел, следван от Крал Артур, който олицетворява идеалните качества на монарх или лидер. Дядо Коледа се класира на четвърто място, защото ни кара да вярваме, че имаме право на подаръци само защото живеем в благоденстващо общество и управлява цялата ни икономика за последната четвърт от годината, твърдят авторите. Комикс героят Батман също е включен в списъка и, както всички останали, също е придружен с кратко описание, което обяснява колко важен е този герой за доброто или лошото. 51-ви е тайният агент Джеймс Бонд. Той е включен заради "интригата, сексапила и британската приветливост, съчетана с най-великите технологии на модерните времена". Същевременно Барби е поставена на номер 43, защото създава стандарт за красота и стил, който е невъзможен.