dm подарява талони с отстъпки на лоялните си клиенти.

Пазаруването онлайн бележи устойчив възход не само в световен мащаб, но и у нас. Потребителите все по-често се насочват към дистанционните покупки заради удобството да разгледат, сравнят, поръчат и получат желаните стоки и услуги лесно и бързо, по всяко време на денонощието, докато си лежат на дивана. Козметиката и продуктите за здраве и красота са сред най-поръчваните онлайн продукти у нас според статистиката за 2023 година.

Трафикът през мобилни устройства представлява над половината от целия интернет трафик, което кара големите търговци да инвестират много в създаването на интуитивни и богати на функционалности мобилни апликации за своите магазини. И да дават редица предимства на лоялните си клиенти чрез тях. Такава е стратегията на dm, които през последните години надграждат и развиват онлайн комуникацията със своите клиенти, за да превърнат онлайн пазаруването не просто в по-удобна алтернатива, а в качествено ново изживяване и възможност за още по-висока добавена стойност във взаимоотношенията с бранда.

Какви предимства можем да извлечем като потребители от използването на мобилното приложение на любимия си магазин? Правим преглед на най-полезните функционалности заедно с Моят dm-App.

  1. Каталог, адаптиран за мобилно устройство.

Уебсайтовете често не могат да дадат добра адаптивност спрямо екрана и начините на търсене и скролване през мобилно устройство. Те са създадени на първо място за ползване от компютър и са пригодени да бъдат удобни за десктоп потребители. Мобилните апликации от своя страна са проектирани с мисъл за потребителското изживяване и дават точно тази интуитивност и лекота, които търсим, сърфирайки през малкия екран. В сравнение с уебсайта приложенията също така са проектирани да предоставят по-бързо време за зареждане и сърфиране. Това гарантира по-плавно пазаруване с минимално време за чакане.

Моят dm-App е един отличен пример за приложение, създадено да приляга на дланта ни. В него можем да открием пълната гама от продукти, част от портфолиото на dm и да пазаруваме само с няколко клика.

  1. Персонализирано изживяване.

Със свалянето на мобилно приложение създаваме и собствен профил в магазина на любимия ни бранд, което ни дава редица предимства. Край на безсмислените и неадекватни реклами - получаваме препоръка точно за нещата, от които се интересуваме. Моят dm-App помни нашите предпочитания, търсене и поръчки. Това подобрява изживяването при пазаруване и ни спестява време и усилия като го прави адаптирано към индивидуалните ни нужди.

  1. Винаги информирани за новости и оферти.

Мобилните приложения могат да изпращат различни push известия до устройството ни, за да ни информират за специални оферти и отстъпки. Можем да настроим различни формати за напомняне според нашите предпочитания, така че да сме винаги в течение за нещата, които ни интересуват - да получаваме известия при специални намаления, при обявяване на игри и томболи, при нова полезна информация в сайта. В приложението на dm получаваме предимства като скреч карти, отстъпка за рождения ни ден, талони за специални празници.

  1. Екстрите на телефона.

Мобилните приложения често са адаптирани да използват редица допълнителни функции на смартфоните, които да подобрят пазаруването ни. Като например GPS, за да локализират най-удобния адрес за доставка. През апликацията Моят dm например, можем да проверим наличностите на продуктите, които търсим и да изберем най-удобния магазин.

През Моят dm-App също можем да изберем дали искаме да получим поръчаните продукти на посочен адрес или пък да са подготвени за експресно получаване в най-близкия dm магазин. С функцията за експресно получаване поръчката е готова и опакована до 90 минути и можем да я вземем от избрания магазин, само със сканиране на QR код.

  1. Ограничава риска от измами.

С развитието на онлайн търговията все по-често се появяват и опити за измами със сайтове-клонинги, фишинг на информация и други. Пазаруването през официалната апликация на любимия ни магазин елиминира тези рискове - знаем точно откъде поръчваме, имаме собствен профил и защитена връзка към магазина и можем спокойно и уверено да използваме различни методи на плащане, включително банкови карти, мобилен портфейл и други. И всичко може да бъде проследено, защото апликацията пази историята на нашето пазаруване. 

  1. Мобилната апликация отвъд пазаруването.

Приложението вече не е просто мобилна версия на сайта. То е нашият канал за връзка с компанията и бранда и своеобразен джобен наръчник и помощник. Можем да регистрираме своите онлайн и офлайн покупки, за да трупаме бонус точки, както и да събираме талоните си за отстъпка, които лесно да ползваме при пазаруване. Можем да четем полезни статии и съвети, да получаваме допълнителна информация за продуктите, които използваме.

В своето приложение dm включиха и новия тренд с пазаруване на живо. С dmLIVE разглеждаме любимите си продукти и едновременно с това гледаме полезни съвети от експерти и вълнуващи гости, имаме достъп до live chat за въпроси и получаваме първи информация за специални талони с отстъпки.

Снимка: dm

  1. Програми за лоялност.

За да благодарят на своите клиенти, често големите търговци предлагат през мобилната си апликация различни програми за лоялност или програми за награди. Потребителите могат да печелят точки или отстъпки за всяка покупка, която направят - и това да се трансформира в реално спестени пари.

Такава функционалност на своето приложение наскоро обяви и dm, предоставяйки в ръцете на своите клиенти възможността да трупат предимства при всяка своя покупка. Всички регистрирани клиенти, направили покупка през онлайн магазина на dm, Моят dm-App или в магазин от веригата, след сканиране на клиентския си номер от приложението трупат сума, която се трансформира в талон в стойност. Всеки един изразходен за покупки лев се събира в нашия профил, за да ни се върне след това под формата на нови закупени продукти.

Снимка: dm

Как да се възползваме от талоните на dm?

Ако пазаруваме през Моят dm-App или през сайта на компанията с регистриран профил, информацията за покупките ни автоматично се събира в нашия профил, като получаваме известие за всеки достигнат талон с отстъпка, който трябва да активираме. Когато пазаруваме във физически магазин, просто трябва да сканираме на касата кода на нашия акаунт, за да може данните за покупката да бъдат съхранени.

С всяко пазаруване трупаме сума в профила си и при определено ниво достигаме нов талон за отстъпка.

Така, например, при натрупване на покупки за 20 лв., получаваме обратно талон за намаление за 2 лв. Това на практика означава 10% отстъпка от нашето пазаруване. При натрупване на покупки за 90 лв. получаваме нов талон на стойност 3 лв. и т.н. - натрупването и отстъпките продължават с всяко наше пазаруване.

Трупаме точки и ползваме получените талони за отстъпка до 30 април 2025 г. След това натрупаната сума се занулява, за да започнем с бонусите отново.

 

С подкрепата на: dm