На 14 юли 2022 г., отвори врати седмият магазин на BILLA България в Бургас, разположен в кв. Сарафово, на ул. "Слънце" № 30, в непосредствена близост до летището на града. Компанията инвестира над 1 300 000 лв. в изграждането на обекта, който ще предложи модерен интериор и дигитални иновации, подобряващи потребителското преживяване.

"Горди сме, че днес посрещаме още членове в нашия голям екип и че допринасяме за създаването на нови 23 работни места. С тази стъпка насърчаваме и цялостната заетост в страната, като затвърждаваме позицията си на отговорен работодател. BILLA България работи активно в посока подкрепа на своите служители, увеличаване на техните възнаграждения, осигуряване на кариерни обучения и допълнителни стимули, като се стреми да осигури най-доброто както за тях, така и за нашите клиенти. В тези предизвикателни времена, продължаваме да се развиваме, мотивирани да отговорим на нарастващите очаквания на потребителите за бързо и удобно пазаруване", сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

Новият BILLA магазин в Бургас ще посрещне своите клиенти с уютна атмосфера и съвременно оборудване с хладилни витрини от последно поколение, както и енергоспестяващо LED осветление, което съдейства за по-ниското потребление на електричество и опазването на околната среда и ценните ресурси. Традиционните хартиени етикети на продуктите в обекта са заменени с електронни такива, които предоставят информация за цена, тегло, произход и производител на всеки артикул.

Наред с дигиталните нововъведения, върху търговска площ от 475 кв. м., клиентите на магазина ще открият и разнообразен асортимент от над 4500 висококачествени продукти, сред тях и добре познатите собствени марки на веригата, като BILLA Bio, BILLA Brand, BILLA Premium, Clever, български плодове и зеленчуци "BILLA Градини", отгледани по специална програма за намаляване нивата на пестицидите, както и месо със 100% роден произход с марка "Българска ферма".

По случай откриването на новия филиал търговската верига ще зарадва жителите на града и неговите гости със специална брошура с ексклузивни предложения, намаления и атрактивни оферти.


 

За REWE International AG

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY - в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI - в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA - в Хърватия.

За REWE Group

REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. "Капитал" - "Най-големите компании в България", BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като "Национален шампион" в категорията "Екологична и корпоративна устойчивост", а през 2018г. търговската верига е избрана за "Национален победител" в категорията "Социална отговорност и опазване на околната среда". През 2019г. компанията също е отличена като "Национален шампион" в категорията "Ангажираност към потребителите и пазара".

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите "Верига за продажби на дребно", "Отдел за пресни плодове и зеленчуци", "Отдел за прясно месо", "Програма за лоялност", "Отдел за риба и морски дарове" и "Отдел за деликатеси".

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас "ЛЮБИМИТЕ МАРКИ". През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите "Собствени марки" и "Собствени марки - храни и напитки".

Веригата е представена в 44 града в страната със 145 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. "България" в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.


Материалът е предоставен от BILLA.

ИЗБРАНО