Да сме наистина в обувките на Селена Гомес, да събираме погледи с блестящите клъчове на Дженифър Лопес, да крачим самоуверено в дънките на сестрите Хадид - това не е сън. Това е абсолютно възможно благодарение на една дума, която тази седмица се превръща в код на Трендо. 

Промоция – думата, която докарва до екстаз шопахолиците. Но и тези, които не си падат по обикалянето с часове из молове и магазини. Казват, че макар да не е най-широко използваната дума за оферта в търговията и маркетинга, когато иде реч за намаления – е най-привлекателната! 

В Трендо през следващите няколко дни тя означава нaмаления до 70% и то за продуктите, които предпочитат модните икони и звезди.

Освен колосалните намаления в Трендо, качеството върви с бърза доставка до 3 дни, а моделите са буквално бутикови, защото са останали последни бройки.

Няма нужда да зяпате в профилите на Джиджи Хадид, Алесандра Амброзио, Кендъл Дженър, Дженифър Лопез или Кейт Мос точно тази седмица. Просто разгледайте любимите им чанти на цена под 100 лева, които може да притежавате.

Разходете се гордо в дънките чарлстон на супермодела Алесандра Амброзио или тв звездата Оливия Уайлд.

Заложете на „Белия етикет“ на момичето с милиони последватели в социалните мрежи – Леони Хан.

Тази седмица акцентираме върху дрехи, създадени от мъже!

Четиримата братя и златната марка Guess

Когато преди 40 години Жорж Марчиано решава да създаде марката Guess, смята по никакъв начин да не промотира продуктите си. Впоследствие братята му Морис, Арманд и Пол се намесват и го убеждават, че марката трябва да излезе от ексклузивна продажба в определени луксозни магазини и да се разпространи в търговски обекти, които могат да си позволят отстъпки.

Дженифър Лопез с моделите от линията на GUESS

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Думата „промоция“ се превръща в препъни камък за четиримата братя и двама от тях напускат, но няколко години по-късно им носи близо 3 милиарда годишно чиста печалба. Жорж проектира дрехите, като създава отчетлив и ярък стил на бранда – класически, „твърд“ деним в комбинация със светли, ярки тонове. Най-продаваният им продукт остават дънките унисекс!

Името на компанията идва от... реклама на Макдоналдс, покрай която минава Джорджис един ден. Билбордът на закусвалнята приканва клиентите да „познаят“ кой предлага най-големия чийзбургер в града.

Джиджи Хадид от години е любимо рекламно лице на марката

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

А глаголът „guess” на английски означава „познай!“.

Сега познайте кои знаменитости обожават GUESS!

В редиците с привърженици на марката са супермодели като Клаудия Шифър, Ева Херцигова, Валерия Маца, Кейт Ъптън, Джулия Лескова и Летиция Каста.

През 2017 година изпълнителката на суперхита „Хавана“ – Камила Кабейо става новото рекламно лице на марката.

Джей Ло предпочита бляскавите чанти на марката тип клъч

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Година по-късно я замества Дженифър Лопес, която заема нейното място до днес. Една от най-харесваните и споделяни снимки на певицата в социалните мрежи е именно с чантите на GUESS. Тя е абсолютен, заклет фен на бляскавия клъч! Джей Ло буквално побърка мрежите с последните си фотосесии за GUESS, на които позира в изкусителни рокли, къси панталони и бански.

Вижте тази публикация в Instagram.

hot & unbothered @jlo #GUESSGirl #JLOxGUESS

Публикация, споделена от GUESS (@guess) на

Съветничката и дъщеря на американския президент Иванка Тръмп също избра да носи модел на бранда на гала вечеря, посветена на темата за жените в глобален мащаб, през февруари т.г.

Някои от моделите, които гореизброените модни икони носят, може да си позволите и вие – само тази седмица в Трендо.

Вижте тази публикация в Instagram.

treat the people you (yourself included) #MothersDay #LoveGUESS

Публикация, споделена от GUESS (@guess) на

Селин Дион предпочита кафява дамска чантатип раничка за разходка.

Селена Гомес залага на класическо червено, когато става дума за клъч.

Джей Ло обожава да е бляскава, а това е един от любимите ѝ клъчове за червения килим.

Роклята на дъщерята на Лени Кравиц – актрисата Зоуи Кравиц.

Любим модел яке, което присъства в гардеробите и на Джиджи Хадид, и на Хейли Болдуин.

Двама братя, една котка и етикетите на Liu Jo

Кейт Мос е лице на Liu Jo - кадър от откриването на магазина им в Берлин

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Liu Jo - любимата марка на Кейт Мос, знаейки колко екстравагантна е тя, и това е достатъчно да ѝ обърнем подобаващо внимание!

През 2011 година модната икона лично откри магазинът на бранда в Милано. Защото Liu Jo не е китайска, а италианска модна марка, която предлага съвременен стил дрехи, които печелят сърцата на момичетата. Отново е създадена от двама братя – Марко и Вани Марчи през 1995 година в Капри. Името ѝ идва от прякора от детинство на Марко – „Джо“, а Лю се казва котката на приятелката му.

Характерното за Liu Jo са различните линии, според които се определя и цената и които се наричат „етикети“. Продуктите са бюджетни, в зависимост от линията. Така например линията „Блек Лейбъл“ включва блейзъри и секси рокли, които може да носите както в офиса, така и на купона вечерта.

Продуктите от „Златния етикет“ са на редовни цени от 100 до 2000 лева, но включват коктейлни шалчета и рокли до земята. В Трендо сме избрали най-бюджетните модели.

„Белият етикет“ е любимата линия на ДжиДжи Хадид. Тя се придържа към небрежния, ежедневен стил на достъпни цени. Колекцията е от раирани и свободни тениски и ефирни рокли.

Джи Хадид е фен на етикета "Син Деним" на Liu Jo

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

„Син Деним“ е със специална технология за разтягане на дънковите облекла, за да обгръщат удобно фигурата.

Liu Jo са отличени като майстори на облеклото от трикотаж. През 2017, под мотото #силнизаедно (#strongtogether) марката отпразнува годишнина с главните действащи лица - супермоделите Марта Хънт и Жасмин Тоокес.

Моделът и актриса Дрю Хемингуей също е фен на италианския бранд за дрехи.

През настоящия сезон марката залага на нови модели, които са подходящи за „наслояване“ – кожени жилетки, бродирани военни якета, рокли от дантела, полу-поли и др. Марката обича акцентите от дантела по сандалите и клиновете със съчетания от деним и райе за бейзболни шапки и чанти през рамо.

Най-интригуващите модели:

Роклята, която изкуши Хайди Клум

Кендъл Дженър залага на Белия етикет

Карлие Клос предпочита този модел дънки

Алесандра Амброзио се обърна към ретро модата с дънков чарлстон

Алесандра Амброзио обожава дънки модел чарлстон в ежедневието си

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Оливия Уайлд е секси и в дънки

Ризи според Архитекта на модата: Ferre за Него

Повече от декада след смъртта си, дизайнерът Джанфранко Фере остава в историята с прозвището „архитект на модата“ заради оригиналния си поглед. Той залага на строгост и лукс в едно, а подписът му са белите ризи.

„Обикновената бяла риза може да има хиляди характеристики“, казваше той.

Любимите му цветове са червен, черен, бял и златен.

Дженифър Лопес и Джулия Робъртс са сред заклетите му фенки, но Трендо има изненада за мъжката половина.

Леонардо ди Каприо с една от прочутите бели ризи на Джанфранко Фере

Снимка: Getty Images/Guliver Photos

Брад Пит, Джейсън Момоа, Уил Смит и Леонардо ди Каприо обезателно залагат на ризите на Ferre.

Последвайте примера им!

Най-продаван модел

И още... тънки оферти за тънки портфейли

Тъй като Трендо мисли и за тези, позабравили, че лятото е тук, но вече похарчили достатъчно пари за почивка, ето няколко продукта по джоба – на цени под 50 лв.

Спортни обувки – със сигурност дългите разходки предполагат удобни обувки.

Вижте най-продаваните ни кецове

Когато говорим за лято, не бива да забравяме сандалите.

Вижте най-продавания ни модел

Роклите са просто задължителни! Сдобийте се на цена под 50 лева.

Най-продаваният ни модел:

Понякога вечер е хладно, дори да има кой да ви прегръща. Подсигурете доброто настроение с яке, вместо да мръзнете

Винаги мислим и за нашите мъжете, които се грижат за външния си вид. Мъжете винаги имат недостиг на тениски, чорапи... и къси панталони, разбира се!

За Него на цени под 30 лв. :

Най-продаваният ни модел

Няма нищо по-лесно и бързо за обличане от тениска с къси панталони.

Ето нашите предложения за Него и за Нея:

Три бюджетни модела леки летни обувкии и чехли от Big Star

С предложения като тези, ще имате самочувствието на Инстаграм инфлуенсър с над милион последователи, но и ще стъпвате леко по улиците.

Трендо открива летния сезон ... време е за шопинг!

*Рекламна публикация