Червеното е цветът на есента в кампанията "Облечи живота си с нещо безценно"
Модната платформа Answear ни напомня, че дрехите са начин да изразим своята визия за живота
Посрещаме есента с трепетно очакване, готови да се вдъхновим от нейните красиви цветове и да създадем ярки преживявания и незабравими моменти.
Това е моментът, когато модата придобива особено значение - тя става не просто израз на стил, а манифест на нашите вътрешни ценности.
В новата си кампания за сезон есен-зима, международната модна платформа Answear съчетава поетични нотки и изключително внимание към детайла, превръщайки модата в нещо повече от дрехи.
Тази есен бразилската актриса и модел Фатима Бруненго e лице на кампанията "Облечи живота си с нещо безценно" и представя едно спиращо дъха творение в червено. Визията й в новия рекламен клип на марката, изпълнена със сила и характер, е много повече от красива рокля.
"Червеното е цвят, който винаги привлича вниманието, но в тази визия то се превръща в символ на сила и независимост", споделя Марта Савицка, маркетинг директор на Answear и добавя, че червеното диктува модните тенденции в предстоящия сезон.
От наситени нюанси на бордо до ярко червено и отделни червени акценти - дизайнерите смело включват този цвят в колекциите си, съчетавайки го с класически кройки и модерни детайли. Открий специалната селекция от продукти в червено тук
Модата като носител на емоции, спомени и ценности
Есенната кампания на Answear, заснета в живописния Лисабон, пленява със своята визуална поетика. Всеки кадър е внимателно композиран, за да подчертае красотата на моментите, които заслужават да бъдат запомнени.
Режисьор на модното видео е Стела Консони, известна със своята чувствителност и талант да улавя фините емоции, съчетавайки обикновеното с усещането за лукс и красота. "Стела притежава изключителен талант да превръща емоциите в образи - това, което виждаме на екрана, не е просто мода, а самият живот", добавя Марта Савицка. Мотото на кампанията "Облечи живота си с нещо безценно" улавя напълно същността на посланието на Answear. Модата ни съпътства в най-важните моменти и е част от спомените, които остават с нас завинаги.
Есенно-зимното издание на кампанията "Облечи живота си с нещо безценно" се фокусира и върху качеството. Сред предложенията на Answear.bg клиентите ще открият избрани продукти от световни премиум марки, които са символ на вечен стил. Всяка визия е включена в селекцията с мисъл за хората, които се доверяват на модата, за да изразят своите ценности и индивидуалност.
Вдъхновен от силата на червеното, екипът на Answear създаде и оригинален плейлист, а в специалното издание на журнала си, марката се фокусира върху този огнен цвят - от неговата символика в изкуството и културата до модата.
* За Answear.com:
Answear.com е една от най-бързо развиващите се европейски платформи за електронна търговия в модната и лайфстайл индустрия. Онлайн магазинът, опериращ на 12 европейски пазара, поставя нови стандарти за пазаруване. На Answear.bg можете да намерите над 200 000 внимателно подбрани продукта от над 700 световни модни марки, като: Michael Kors, Swarovski, Victoria Beckham, Furla, Tory Burch, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein. Сайтът предлага и тематични лимитирани колекции на собствената си марка Answear.LAB. Благодарение на внимателно подбрания си асортимент, компанията отваря пред своите клиенти вдъхновяващ свят от оригинални модни стилове и оригинални предложения за интериорен дизайн.
НАЙ
"Беше много по-интересен герой." Как Арнолд Шварценегер стана злодеят в "Терминаторът"?
Силата на парите в семейството на Крис Дженър
Пи Диди отново поиска свобода
Дуа Липа отмени концерта си в Джакарта заради непредвидени проблеми със сцената
"Конклав" - само един може да успее
Дуа Липа отмени концерта си в Джакарта заради непредвидени проблеми със сцената
"Беше много по-интересен герой." Как Арнолд Шварценегер стана злодеят в "Терминаторът"?
Силата на парите в семейството на Крис Дженър
Пи Диди отново поиска свобода