Рекордните 95% от българите знаят какво представлява търговската кампания Black Friday и 73% от тях смятат да се включат в нея и да направят покупки - това показва ежегодното проучване на Kantar* за нагласите и очакванията към деня с големите намаления. Все повече хора възнамеряват да се възползват от удобството на онлайн пазаруването, което идва с редица предимства - бързо и лесно ориентиране сред хилядите оферти, различни опции за плащане и доставка, достъп по всяко време на деня, независимо къде се намираме, все повече и през мобилните устройства.

Водеща сред дестинациите за онлайн шопинг по време на кампанията е платформата eMAG.bg, посочвана от 41,2% от респондентите в проучването. Прогнозите на самата компания са, че един от трима души с достъп до интернет в страната ще посети техния Черен петък през мобилната апликация или сайта на eMAG.

За да отговори на растящия интерес, тази година Black Friday на eMAG ще започне на 22 ноември и ще продължи до 01:59:59 ч. на 23.11.2019 г.

Онлайн магазинът е осигурил 220 000 продукта на склад в разнообразни категории - атрактивни и специално селектирани оферти за електроника и компютри, за външния вид и спорт, за децата, за къщата, колата, хобито и домашните любимци. Сред тях са 18 000 телевизора, 30 000 продукта за дома и градината, 10 000 продукта в категория Мода, 18 000 малки домашни електроуреди, 13 000 смартфона, 3 500 лаптопа, 10 000 игри и играчки, 10 000 парфюми и козметика и още много други.

Маркетплейс партньорите на eMAG.bg също се включват с допълнителни 300 000 оферти - както продукти от традиционните категории, така и по-нестандартни предложения като инвестиционно злато, автомобили и мотоциклети, почивки до екзотични дестинации и дори яхти.

* Националното представително проучване е проведено по поръчка на eMAG сред 1000 респонденти между 18 и 55 г., живеещи в цялата страна, в периода 16-28 октомври 2019 г.