Красимир Вълчев: 24 хил. деца са върнати в клас
Липсват млади учители, тревожи се министърът
Обратно в новинатаКоментари - Красимир Вълчев: 24 хил. деца са върнати в клас | Лайф.dir.bg
Коментари
Тотално опропастихте образованието както и всичко останало!!! 24 000 сте върнали .... все циганета! Даже и да и изкарат до някъде, то на каква цена ще бъде това ?? И какво ще правят после, като и за българите няма работа ????????? Магистралите ли ще метат ?!!! Долна крадлива и продажна ГЕРБ-ерска пасмина, затрихте България!
Наистина, една от най-важните цели на българското образование трябва да бъде децата да останат в клас и да се върнат всички, които са отпаднали.Ясно е, че това са деца предимно от малцинствените групи, но останали без образование те се превръщат след някоя година в получовеци, които всички ние ще издържаме доживот с данъците, че не само тях, ами и поколението им.За такива, които трудно биват задържани дълго в училище би трябвало да се измислят някакви занаятчийски проофесии, които да усвояват още след 6-ти клас, та и само до 8-ми да учат поне да вземат занаят и да могат да се самоиздържат.Иначе тези хора или стават престъпници, или тежат на социалната система, а често пъти и двете.
Циганите слабо ме интересуват. Ако ще да ги вържете то им е такъв гена и ще избяга. Бил съм свидетел как родители си бият детето защото говорило на български. Вместо да ги учите кой е Левски и т.н. по-добре да се обучават в някакви занаятчийски училища. Знаем, че в ръцете са сръчни, но не и в главата. Друго, което ме вълнува от тези 60 хил. първолаци колко са българчетата, че тогава ще лъсне наистина грозната истина накъде отиваме
я кажи тия върнатите какви резултати имат?? Щото д не излезе,ч е само сме на разход на бюджетни средства бадева? Щото аз така предполагам....
"Напред, науката е слънце"... Това не са празни думи!!! За да се решат проблемите в училище, а те са много, първо трябва да се назоват, дефинират и изследват, за да се вземе решение за тяхното отстраняване!!! Някои от решенията са назовани, решенията се налучкват...
Даа, а би трябвало тези от малцинствата да Ви интересуват твърде сериозно, защото се плодят със здрави темпове спрямо етническите българи и процентно стават все повече.До някоя и друга година като нищо ще са поне колкото нас, етническите българи и какво ги правим, ако са неграмотни и без професия?Ще се наложи децата и внуците ни или да хващат терминала или да издържат пълчища примати.
има градове почват 600 (1-ви клас) - завършват 400 (12 клас) за миналата година ... при това, че преди 12 години са почнали доста повече ( над 900) .... който знае да смята, що и кви са учениците
При цялото ми уважение към г-н министъра, но принудителното чисто физическо присъствие в учебните часове не само не образова принудения ,но влошава и без това крайно ограничените възможности на заинтересованите да чуят урока. Причината е че липсват мерки и санкции срещу нарушителите на реда и дисциплината. Не е тайна ,че принудените да присъстват в час шумят и пречат в час и често са особено агресивни при опит за забележки.
Готов съм да отида да преподавам в отдалечено село или малък град при следните условия: 1. Осигурявате къща, готова за живеене за младо семейство с тенденция да стане поне 4-5 членно. 2. Осигурявате месечна заплата от поне 3-4,000лв. 3. Оправяте и поддържате инфраструктурата и пътя до близкия областен център в перфектно състояние през цялата година. Така, както се поддържа пътя София-Банкя например. 4. Осигурявате работеща полиция и ниска престъпност. 5. Правите нужното, за да се настани и лекар в селото. Той вероятно също ще поиска горепосочените неща.
Да са върнати, да са върнати - колко да са върнати... Със същия успех можеше да каже и че са върнати 54000, просто си мятат едни нищо не значещи цифри в пространството и се чувстват полезни...
очевидно се коментира количествен показател, а ти се интересуваш от качествен - това в случая е т.нар външно оценяване и зрелостни изпити, чиито резултати се публикуват - би било трудно да се оцени качествено обучените но година, която почва сега-.
ами родителите трябва да настоявата училището да вземе по-строги мерки за дисциплина, като сте наясно, че тези мерки могат да бъдат приложени и върху собствените ви деца т.е. да сте готови да ги понесете.
Именно - единтвеният начин за светло бъдеще на една нация е знанието. Когато си беден, но имаш знание ще намериш начин да оцелееш при това ще се радваш и оценяваш живота. Ако си прост, дори и да си богат ще живееш живот пълен със мизерия - справка арабския свят с петролни находища.
знанието е като зърно - изглежда малко и незабележимо, но като го посееш то се спотайва и пуска корен и накрая избуява :)
Без никакво уважение-заковаха дъното тия=демагогия,лицемерие,бюрократщина,учителите отиват на работа с идеята да доживеят до пенсия,честит празник в гилдията днес се приема за подигравка
И какво като са върнати в клас 24 хил. деца, това по какъв начин е подобрило образованието? Фокуса трябва да е върху качеството на образованието, а не колко деца са върнати в клас.
Точно там е проблема, че в министерството изобщо не ги е еня за качество - искат да покажат някакви количества, за да си мислят хората, че нещо се подобрява. Да, ама не. Нещата само вървят надолу и ще става все по-зле.
Какви механизми, бе малоумник? Занижаване на качеството на образование, критериите за оценяване за да имате прост електорат, който можете да управлявате ли? Знаеш ли с Вашите механизми, колко излиза на едно дете образованието, което иска да учи? Знаеш ли, че училището в момента се използва единствено за оценяване а не и за придобиване на знания? Знаеш ли, че заради прости и незаинтересовани преподаватели, децата ходят на уроци за да научат нещо?
позволени на училищата. Точно в това е проблема. С местене от едно в друго училище побойника не престава да бъде побойник. Провалената за един клас учебна година е загуба не само за децата ,тя е загуба за държавата и така випуск след випуск. Работодателите вече са се сблъскали с този проблем, но явно само хората в министерството отказват да го забележат.