Коментари - Той си търси работа в местен вестник, но създава Metallica | life.dir.bg
назад

Той си търси работа в местен вестник, но създава Metallica

Кой е Ларс Улрих и как участието му променя историята на рокендрола такава, каквато я познаваме днес?

Обратно в новината
| Редактор : Мария Иванова

Коментари - Той си търси работа в местен вестник, но създава Metallica | Лайф.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ЧРД Ларс! Може би е добре да се спомене някъде, че днес навършва 60 г. Без него няма Металика. Колкото и да го критикуват, приносът му към Металика, метъл жанра и световната музика като цяло е безспорен.

Да, яка група са. Нищо, че лично аз, не им слушам албумите след load-a, но все пак показват, че успехът не идва от нищото и от случайността. Слейър и мейдън са по-добри, и все пак името определено действа и ги норежда до тях.

Велики!

Хора, чували ли сте за аналог на виаграта, който е 3 пъти по-ефективен и напълно безопасен на всяка възраст, а и лекува мъжки болести. Лично го тествах и сега го препоръчвам на всички, мега готино нещо е, прочетете сами какво може----- https://da.gd/xlbio

И с кое Мейдън са по-добри?

Мейдън се видя колко са добри и на концертите, не знам дали беше от организатора, обаче нищо не чувах, някакво бучене. Металика 2 пъти съм ги гледал и 2 пъти сцепиха целия стадион и от звук и от изпълнение

Следващият път като пращат сонди в дълбокия космос,трябва да има песен на Металика на тях.

Направо може и цялата група. Зли и алчни.

Интересна подробност е че Deep Purple са една от групите най много повлияли на Ларс. Най вече албума Fireball.Между другото същият този албум (подарен от сестра му за рожд.му ден 30.06),както и може би най добрият концертен рок албум Made in Japan най много са повлияли и на друг скандинавски колос Yngwie Malmsteen .Ларс е меко казано образовал в гаража си , колегите си от бъдещата Metаllica най вече с музиката на DP , Queen ,Sabbath и т.н. както и други европейски рок групи.И разберете че рок анд Рол е едно, а музиката на Металика (и не само)е съвсем друго.

Бащата на барабанните сола в рока е Джинджър Бейкър от Крийм, после Джон Бонъм от Лед Зепелин доусъвършенства стила.

На 100% съм съгласен с мнението ти, все едно аз съм го писал. Ларс е като петно на бялата риза - всичко е супер, но свиренето му ти разваля пълния кеф. Тоя човек свири прифесионално 40 години. За толкова време всеки един тук от коментиращите с чувство за ритъм би станал по-добър барабанист от него. Ларс сяда на барабаните само като ще записват или ходят на турне, няма никакво желание да става по-добър в професията си. Има достатъчно инфо в нета как със софтуер му нагласят ритмите и темпото при записи, а всеки на концерт е слушал как след преход сменя темпото и общо взето другите си го знаят и карат след него. Ларс щеше да е перфектен продуцент, мениджър на група и т.н, а сега даже не е и най-добруят барабанист в групата. Въпреки това му правя евала, човекът си прави кефа и с толкова лимитирани способности като барабанист е реално най-известният такъв.

Мейдън въобще не ги слагайте до Металика - съвсем друг стил са, а на мен лично даже не ми харесват - лигави са ми. Слейър са великани, но си свирят "слейърски" метъл, а Металика си свирят своя си метъл. Обожавам и двете групи. Фактът, че и до днес Металика пълнят стадионите и фестивалите, е достатъчно показателен за тях.

Здрав звук и много силни текстове! Албумите им след 90-та не са толкова добри, но тогава свършва "ерата" на хеви метъла.

Колега,барабанисти сега мнооооого.Кой от кой по техничен,бърз,експлозивен работещ еднакво добре и с ръце и с крака ....и с глава.Въпрос на субективен вкус и предпочитания кой е по или най.Ларс определено не е нито от най техничните нито от най експлозивните или бързи.А на сцената даже и визуално бих го сравнил повече с "незабележимият" Roger Taylor или с "праволинейният" Phill Collins а не с Bill Ward или в по ново време Mike Portnoy.Самият Ларс казва че неговите фаворити са Bonzo,Neil Peart , Ian Pice,Phil Rudd и Dave Lombardo.Е, това е негов мнение.Ако мене питаш ако трябва да се прибави само един освен по горе споменатите, макар да e далче от хеви метъл бих прибавил Billy Cobham.Но все пак всички са се учили от някой по изучен.А това кой от къде и кого се е учил и как започва с барабанистите в рока са изписани тонове хартия - и явно това са Ginger Baker и John Bonham......но и те са имали някой на който са искали да подражават ....а това са Gene Krupa и Buddy Rich a Bonzo както сам е казвал и Carmine Appice(от може би първата хард рок група Vanilla Fudge).Но явно тези двамата (Крупа и Рич)и то без много атрибути само с 2 барабанчета ,бас и чинела са първообразите на сегашните фурии на барабаните.

Пожелавам на всеки, без много усилия да пише и свири такива партии за кой да е от албумите им. А на разбирачите им препоръчвам да си пуснат анд-джъстис, да го изслушат целия на едни хубави слушалки, тъкмо няма много бас, че да се разсейват, и после ако продължават с взраженията, да си наврат слушалките изотзадзе!

Подобно със статията за Кийт Ричард и Ролинг Стоунс. Посредствен китарист бил Кийт, барабаниста на Металика не можел да държи темпо, а групите са най-великите. Аз съм месия, посветен в Deep Purple :) Слушам първите албуми на Металика, въпреки че имам всичко от тях. Гениални са като музика. Нещо странно за САЩ. За мен Металика живее чрез изпълненията на любимите ми Apocalyptica. А "One" е Бетовен на 20-ти век. Проекта Металика и Симфоничен оркестър е скъпо, луксозно и шумно деяние. Нищо ново не внесе нито в звученето на Металика, нито в музиката. Докато Apocalyptica с 4 чела направиха дисекция на невероятните аранжименти на Металика и вдъхнаха нов живот. "One" през Apocalyptica е Петата на 20-ти век. А това е нещо извънземно: https://youtu.be/JhOhGhq0e54?feature=shared Камерност. Това е реалното звучене на Металика.

Да но, Металика щеше ли да съществува без влиянието на Моторхед, на който Ларс е най-големия фен и Айрън Мейдън с най-голям фен Хетфийлд.

Така като Мейдън и Джудас нямаше да бъдат същите без влиянието на великия Рори Галахър.

Тогава започва ерата на Промишленото желязо. https://youtu.be/RConOi6GyQI?feature=shared Rammstein имат само един учител: ГДР-ските "Пудис".

Ларс Улрих и Джеймс Хетфилд са точно като Майкъл Джордън или като "нашите момчета от сащ 94" - велики, отлични изпълнителни в работата си и пълни лайна и боклуци в живота. Огромно его, алчност и хъс съчетано с мощен егоизъм и недостатъчно образование. Иначе албума "анд джъстис фор ол" е най-великия откъм Барабани след ерата на Джон "Бонзо" Бонъм (който знае кой е тоя ще зацепи) И след него няма такова звучене на барабани изобщо. Минахме на лигаво поп-че.

Това искрено ме разсмя: "Иначе албума "анд джъстис фор ол" е най-великия откъм Барабани след ерата на Джон "Бонзо" Бонъм".... На интересен ли се правиш или си искрен-незнам, но явно не слушаш много музика. Толкова "задълбочена" простотия не съм чувал.. Ларс и велики барабани-несъвместими....Със здраве!