17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вие българите идвате с халвата си защото произхода ви е от Иран и ирак

помага за ускорения растеж на дупарата и това човек да си тежи на мястото. При случайно падане, уголемената дупара играе ролята на буфер и намалява възможността за травми. При плонж в басейна дупарата предизвиква приятно разплискване на водата за радост на околните. Може цял научен трактат да се напише по темата.

Чай с халва? Нещо ново

Хахахаха. Абсолютно. Етнически особености :-) и аз не бих се сетила

Едва ли. Аз познавам предимно турци да харесват халва. С учудване разбирам, че е от Иран. Явно когато са били владени от персите, древните турци освен много думи и култура са си присвоили и халвата

Някой ще обясни ли как се яде бялата халва, която е много твърда. Наскоро купих и не знам какво да я правя ... в една пластмасова подложка, нито мога да я извадя, нито да я нарежа ...

mirоlav

30 секунди в микровълновата и се разтапя и после остава мека.

Ако я замените с мед или кленов сироп, ползите от халвата ще нараснат.

Много благодаря

Хайде стига глупости, махайте тези ориенталски боклуци от менюто ви!

Заменете я напълно

Стига глупости. В халвата няма протеини. Всички изброени ядки и семена са преобладаващо (над 55%) въглехидрати. Мазнини около 15-35% и белтъчини (протеини) под 5%. Освен това "пенообразувател" смесен с емулгатор е нещо невъзможно. Този продукт е изкуствен. Хлавата е около 85% въглехидрати (от ядките и от захарта), бялата е 98% въглехидрат, а белтъчините са 2-3% в крайния продукт. Въглехидратите са отрова. Не ги яжте. Те са единствената причина за затлъстяването и за растежа на раковите клетки. Раковите клетки се хранят единствено с белтъчини. Те не могат да се хранят с кетони а здравите клетки могат. Когато не се ядят въглехидрати (до 25грама на ден) раковите клетки, ако има такива измират

За да не ядете халва със съдържание 70% захар, купете си сусамов тахан и го разбъркайте добре с натурален пчелен мед. Купете си пресен пълнозърнест хляб и си намажете филия.

Ооооо, велики мислителю Хри-хри....За твоя изненада, таханите са богати не само на мазнини, но и на протеини. От 17 до 20 %, в зависимост от сухата маса при сусама. Слънчогледовия съдържа до 22 - 24 %. Така дори при 40 % захари, количеството на протеините е между 12 и 14 %. Халвата се яде от хора, които се движат активно и имат нужда от качествена енергия. Ако плуеш по цял ден пред компа и четеш стати за това колко било здравословно това или онова, халвата е ПРОТИВОПОКАЗНА! Даже опасна. Можеш да се гътнеш като едното нищо. Да не говорим, че раковите клетките се хранели предимно с въглехидрати и белтъци. Затова яжте само свинска мас и краве масло и ще живеете 100 години. Гарантирано!