На 1 юни bTV отбеляза своя рожден ден. На таза дата през 2000 г. започват ефирните излъчвания на медията, а днес се навършват 24 години от създаването на първата българска частна национална телевизия.

Снимки от празника ВИЖТЕ ТУК >>> 

От своето начало досега, bTV не спира да се развива като въвежда редица иновации на медийния пазар, представя за първи път някои от най-големите заглавия на световни формати и бързо се утвърждава като предпочитан телевизионен канал сред широката аудитория, отчетоха от медията. Оттам напомнят:

"От началото на 2024 г. медийната група предприе редица стъпки в обновяване на програмното съдържание, отчитайки значителен ръст в аудиторния дял в най-гледаното време, а bTV продължава да се разпознава сред зрителите като утвърден източник на качествена журналистика, дом на премиерни развлекателни и спортни предавания, бляскави шоу формати, любими лица и оригинални български сериали. Наред с това медийната група е и първата в България, която поетапно сертифицира продукциите си по международния стандарт albert с цел намаляване на въглеродния отпечатък и грижа към природата".

bTV

На 1 юни медийно пълнолетие празнува и радио N-JОY, една от най-големите музикални радиовериги в страната и част от bTV Radio Group.

18 години в ефира на N-JOY звучат горещи хитове и съвременна поп музика, а обичаните водещи споделят със слушателите любопитни новини и теми от шоубизнеса, и провеждат забавни музикални игри. В запазена марка през годините се превърнаха кампаниите на радиото NJOYSummer, чието 9 издание се провежда в момента, както и емблематичната инициатива "Отново на училище", която всяка година е подкрепена от едни от най-големите музикални звезди у нас, отбелязват от медията. 

bTV

"Поздравявам с празника всички екипи на bTV и на радио N-JОY, които са в основата на нашия общ успех. Благодаря и на партньори, зрители и слушатели, които всеки ден ни гласуват високо доверие и ни предизвикват да ставаме все по-добри. bTV e марка, която е доказала своето качество и има безспорна роля в обществото. Нашата мисия е да информираме и предлагаме разнообразно развлечение, но и да бъдем пример за отговорен бизнес и предпочитан партньор по обществено значими каузи. Увеличаваме с още една година историята на bTV и продължаваме да надграждаме усилията си, за да бъдем още по-близо до нашите потребители", поздрави колегите си главният изпълнителен директор на bTV Media Group Ралф Бартолайт.  

bTV

bTV отбеляза двойния празник не само със своите зрители и слушатели, но и с голямо събитие за служителите. В духа на зелените политики на компанията, нейната мисия и ценности, всички служители на телевизията и радиото, както и техните семейства, се забавляваха на открито с развлекателна програма, а за най-малките бяха осигурени празнични игри за Деня на детето.