Американско изследване установи, че служителите с разхвърляни бюра са считани от останалите си колеги за себични, безотговорни и опаки.

Изданието се позовава на проучване на специалисти от Мичиганския университет, обхванало 160 участници, които били помолени да оценят служителите от три работни бюра. Първото било идеално подредено, второто - малко разхърляно и третото - в тотален безпорядък. Участниците трябвало да отгатнат що за човек е работил на различните бюра. Те трябвало да дадат оценките си по пет признака - социалност, добросъвестност, любезност, невротизъм и откритост към нови идеи.

Повечето от участниците определили работещите на напълно разхвърляните бюра като недобросъвестни, невротици, егоисти и асоциални типове.

Вестникът съветва всички офис служители да се грижат за добрия вид на работното си място. Разхвърляното бюро настройва отрицателно срещу притежателите му не само колегите, а също така и началниците.

Подреденото бюро е важно за всякакви категории хора - от студентите до научните работници и секретарките, изтъква авторът на проучването проф. Терънс Хорган.