Дъщерята на Мадона - Лурдес Чиконе Леон, стана лице на новата колекция на Жан Пол Готие и бранда "Сюприм".

Вижте Лурдес на плажа >>

22-годишната Лурдес участва в първото си ревю за "Джипси спорт" в рамките на Нюйоркската седмица на модата през септември миналата година, а сега ще има значима роля в сътрудничеството на френския дизайнер с бранда за стрийт облекло.

Наскоро тя се появи в рекламна кампания на бранда "Миу Миу" за сезона пролет/лято 2019. Лурдес ще тръгне по стъпките на майка си близо 30 години след като Жан Пол Готие проектира костюми, включващи прословутия конусовиден сутиен, за турнето "Blond Ambition" на Мадона през 1990 г.

Френският дизайнер настоя, че иска сътрудничеството му със "Сюприм" да си проправи път до новото поколение, пишат от БТА.

View this post on Instagram

#LourdesLeon will star in the new @jpgaultierofficial x @supremenewyork campaign. Leon’s step into Gaultier territory is the perfect fit for the flourishing face. After all, Leon’s mother @Madonna has long been a fan of the French designer. Tap the link in our bio for all details.

A post shared by Vogue (@voguemagazine) on

"От първите ми стъпки като дизайнер включвам елементи от спортното облекло в колекциите си" - каза Готие пред британското издание на Vogue - "Това бе сред кодовете и увлеченията ми. С тази мисъл дори разработих линия "Джуниър Готие" в края на 80-те години на миналия век. С помощта на "Сюприм" това вдъхновение ще си проправи път до новото поколение".

ИЗБРАНО