Дизайнерът Майкъл Корс отдаде почит на покойната си майка с най-новата си модна колекция в чест на пътуванията, на които двамата са се наслаждавали заедно, съобщи АП, цитирана от БТА.

Множество знаменитости посетиха живописното място край Ийст Ривър в Домино Парк в Ню Йорк, където се състоя дефилето на Корс. Присъстваха актьорите Хали Бери, Блейк Лайвли, Тифани Хадиш, Елън Помпео, Оливия Уайлд, Джена Дюан и много други.

"Всички ние мечтаем за ваканция", обясни дизайнерът преди шоуто, разказвайки за вдъхновението за колекцията, излъчваща плажно настроение. "Исках да постигна този вид босо очарование."

 Вижте снимки на колекцията >>>

По време на дефилето се чуваха любими негови песни на Бърт Бакарак като "What the World Needs Now" и "Promises, Promises". Но колекцията е посветена най-вече на покойната Джоан Корс, която почина на 84 години през август. Джоан, която е била модел на "Revlon", е оказала силно влияние върху сина си през целия му живот, каза самият той.

"Майка ми наистина беше моята върховна муза, върховният ми поддръжник", каза Корс. "Тя и аз пътувахме из света заедно и имам толкова много невероятни спомени от почивките с нея. Тя беше жена, която нарушаваше правилата. Носеше къси шорти в офиса. Мисля, че винаги се е забавлявала с модата и наистина познаваше себе си."

Колекцията включва мини рокли, както и шифонени летни рокли. Много артикули са от памук и кашмир, плетени на една кука, или пък от дантела.

Запитан за известните си гости, Корс отбеляза, че е голям фен на филмите, театъра и музиката. Той често снабдява множество знаменитости с тоалети за червения килим, но изпитва и допълнително удовлетворение, когато ги вижда облечени с негови дрехи в по-рутинна обстановка. "Най-големият комплимент е, когато някой носи нещо мое в ежедневието", каза той.

Майкъл също разказа за промените в своя бизнес. "Tapestry" - компанията, която притежава модните марки "Coach" и "Kate Spade", наскоро обяви, че купува "Capri Holdings", собственик на "Michael Kors", както и на "Versace" и "Jimmy Choo", за около 8,5 милиарда долара. Това би превърнало "Tapestry" в една от най-мащабните компании за луксозни стоки в света и би я поставило в позиция да се конкурира с европейски конгломерати.

"Ние сме развълнувани от перспективата да обединим усилията си с "Tapestry" и да комбинираме и обединим нашите ресурси и знания, за да ускорим растежа. Мисля, че това е фантастично", каза Корс за консолидацията.