Новият шеф на Victoria's Secret с тежки задачи
Марката е критикувана и за подбора на прекалено женствени и красиви манекенки
Модната марка Victoria's Secret сменя президента си с надеждата за подем и за край на полемиката относно нейната визия за жените, смятана за отживяла от мнозина.
Вижте снимки от шоуто на Victoria's Secret >>
Начело на Victoria's Secret ще застане Джон Мехас, настоящ президент на нюйоркската модна марка "Тори Бърч". Той ще замени в началото на 2019 г. на Ян Сингър, чиято оставка бе обявена миналата седмица.
Нашият приоритет номер едно е да подобрим резултатите на марката за бельо Victoria's Secret, каза Лесли Уекснър, президент и изпълнителен директор на "Ли Брандс" - групата-собственик на Victoria's Secret.
Промяната на ръководството съвпада с публикуването на лоши резултати за марката. През третото тримесечие на 2018 г. тя е изгубила нетно 42,8 милиона долара, пишат от БТА. За сравнение през същия период на 2017 г. тя е била с нетна печалба от 86 милиона долара. Акциите на компанията освен това спаднаха с 2 процента на 34,55 долара вчера.
Марката е разтърсвана от полемика за избора на манекени по време на последното годишно дефиле, гледано от целия свят. Полемиката започна от интервю миналата седмица в списание Vogue на директора по маркетинга на Victoria's Secret - Ед Разек, който категорично отхвърли възможността в дефилето да бъдат включени закръглени модели или транссексуални манекени. Той разкритикува и по-младите модни марки, които поставят акцент върху по-закръглените дами. Тези изявления породиха вълна от критики в социалните мрежи и Разек се извини публично. В резултат на полемиката критици казаха, че Victoria's Secret е марка, отразяваща мъжките фантазии за жените, а не действителността за представителките на нежния пол.