Фрапе, сладолед и ледени напитки. Сцена от летния живот, но не на плажа, а в офиса.

Очила, слънцезащитен крем и коктейл. Безценен миг от лятото, но не край морския бряг, а в градския парк.

Цаца, бира и добра компания. Една прохладна лятна вечер, но не на курорт, а на балкона.

Трите истории са част от новата лятна кампания на българската верига супермаркети ФАНТАСТИКО, която стартира тази седмица и ще продължи през целия август. Посланието е, че лятото може да е навсякъде и най-вече там, където си ти. Все пак не ти трябва море, за да ти е отпускарско!

Като част от кампанията, известният шеф готвач Никола Симеонов пуска поредица от "балконски" рецепти. Как да си приготвиш миди по созополски или сангрия с диня на балкона - тези и още много други кулинарни съвети дава шеф Никола. 

Специалните летни послания са и в супермаркетите. На щанда със слънцезащитните продукти стои предупреждението с намигване, че слънцето пече силно не само на плажа. А при препаратите против насекоми: "На морето са повече, но и тук си имаме".

Ако избираш риба, не забравяй: "Правиш си я вкусна и на брега, и у дома". Особено, ако е от ФАНТАСТИКО.

"Лятото е да му се наслаждаваш. Не да готвиш" - тази житейска максима пък те води към топлата витрина във ФАНТАСТИКО. А ако си зажаднял за бира, търси табелата "Свежа на плажа, свежа и пред блока".

Креативната концепция и реализацията на новата лятна кампания на ФАНТАСТИКО е на агенция HUMAN, която стои зад някои от най-успешните рекламни проекти на българския пазар през последните години. Летните послания са продължение на кампанията "За тези, които имат вкус към живота", която ФАНТАСТИКО стартира през май.

Снимка: Фантастико


Материалът е предоставен от Фантастико.